Gå til innhold

Anonymknappen burde FJERNES!!!

Frøken Linn

Anbefalte innlegg

Det er mange som gjemmer seg bak en anonymknapp for å skape ufred og være ekkel mot andre. Skjønner ikke hvorfor dette er akseptabelt. Er ikke et nick anonymt nok? Synes noen bør ta ansvar snarest, slik det er her nå er helt uutholdelig!

Gjør jobben som kreves av å være moderator og webmaster!

Mvh Frøkna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skulle det være godt for, jeg kunne laget meg x antall nick til dagen om jeg hadde villet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor ikke gjøre det, i stede for å gjemme seg bak anonym..?

Er ikke nicket ditt anonymt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg kan. Jeg har heller ingen trang til å oppføre meg som infamt og selvhevdende som andre gjør her inne, men om jeg hadde hatt det behovet så hadde ikke fraværet av anonymknappen hindret meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei anonymknappen burde absolutt ikke fjernes. Men det burde derimot modereres litt bedre her.

Ikke bare forsvinner upassende innlegg fortere da, men det virker prevantivt.

Kanskje noe dere burde teste moderator? Ikke minst for å stoppe kjeften på alle som klager, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uenig! den burde absolutt ikke fjernes! jeg har bare et nick og noen her inne vet hvem jeg er, da er det ikke særlig kult å spørre om vanskelige ting eller skrive noe som er personlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke anonymknappen bør fjernes, mange er nok langt mer åpne som "anonym" enn om man bruker nick, både når man spør og når man svarer! Og dem som er ute for å så splid og ufred blir du ikke kvitt på den måten. Nick kan man bytte annenhver dag om man ønsker!

Men at moderator forsømmer oppgaven som nettopp MODERATOR er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker anonymknappen, man får frem så mange flere gode historier på den måten. Trist at anonym har blitt krangle og at krangle er dødt, men det har vært sånn fra dag 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den skal fjernes, for det er mange ganger man vil være anonym.

Hvis den blir fjernet, blir det bare laget enda flere nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener heller ikke at anonymknappen bør fjernes. Den er der for at folk skal få spørre om ting anonymt, og ikke føle seg presset til å bruke nicket sitt. Den er IKKE der for å slenge dritt osv, det er forbeholdt kranglesiden. Men er enig i at det bør modereres mer mtp uetiske tråder og direkte mobbetråder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...