Gå til innhold

Festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte min siste mens 5 juli og hadde EL 17 juli. Hadde sex på ELdagen.. I natt når jeg var på do, så merket jeg at det kom blo. Har ikke kommet noe siden. Kan dette være festeblødning eller hva kan det være ?

Noen som har merket det samme ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med mindre du ikke har hatt røff sex ;o) så høres det ut som festeblødning! jeg hadde vært ganske sikker på at denne gangen klaffet det hadde det vært meg!.. men uansett lykke til bare å vente litt til så kan du jo teste deg!

Skrevet

Hehe, jeg har faktisk ikke hatt sex siden ELdagen da sambo har vært bortreist på jobb ;)

Tror du det altså?! hmmmm.. så spennende !! :) Tida til IKM er altfor lang.. :)

Skrevet

jeg tror mer enn du aner;) hehe

jeg er ganske sikker på at det skulle klaffe for deg nå, men du har vært veldig heldig da,siden mannen din har vært bortreist etter det!

Håper han kommer hjem å deler lykken med deg!

Skrevet

Jeg tørr ikke å håpe noen ting. Vi har prøvd i over 1 år, så jeg syns liksom det er helt merkelig hvis det skulle klaffe nå, med sex bare en gng.

Men nå skal det sies at det er første mnd med Eltester ;) Kanskje det hjalp ! :-) Nå er jeg skikkelig spent !

Hvor lenge må jeg vente for å teste ? Vil finne det ut fort, fort ;)

Skrevet

1 år er faktisk ikke så uvanlig lenger har selv prøvd 1 1/2 år, uten noen som helst hell, men å sikte i blinde da kan du være sikker på at det tar lang tid, men de testene du har gått til innkjøp med kommer godt med!

hvor lang syklus har du? når hadde du sist TR og når forventer du TR?

Skrevet

Det er så kjedelig å prøve :( Jeg har litt varierende syklus, men som regel fra 28-30 dager! Jeg hadde siste mensen 5 juli, og venter den igjen 2-4 august :)

Men jeg hadde EL den 17 juli, så det kan jo helt sikkert være festeblødning det jeg har hatt nå. Aldri opplevd sånn før!

Skrevet

hehe ja men skal jo være litt kos med å prøve da! ;)

jeg fikk EL 18juli og har en 32 dagers syklus. hadde ventet litt med å testet da hcg prosenten må få tid til å stige!

jeg har bestemt meg for å ikke teste før etter TR er forventet!

men jeg derimot har ikke noe tegn på feste blødning eller smerter.

håper noe skjer med meg denne månenden å! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...