Bråksilla og lille pille Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har prøvd alt føler jeg!!! Melk,love harts og noe greier fra apoteket... Men så spiste jeg en pin-up is etter middagen her en dag å vips så var det borte... Så her hjemme går det unna på pin-up om dagen kan man si...
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Mmmm pin-up is, det har jeg ikke hatt på lenge! Jeg har sverget til et kaldt glass med melk eller rå gulrøtter, men nå fikk jeg innmari lyst på pin-up
jentebaby30august Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Andre tips som ikke er så gode da er å tygge mandler eller blande potetmel ut i litt vann og drikke det. Det har virket litt på meg og man blir ganske så desperat når alt brenner innvendig
Bråksilla og lille pille Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2009 jeg sverger til pin-up.. hehe.. Er så lett når man våkner på natta av halsbrann å bare ta seg en pin up:) Ikke må man tisse noe mer av det heller,for det er en ting jeg føler jeg gjør nok....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå