Gå til innhold

HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har bilde av dattera til eksen sin i lommeboka.. Fant også ut at eksen skriver meld til han,der det står at hu fortsatt elsker han osv..

Jeg blir så lei meg og irretert på han,men jeg veit ikke om jeg vil si noe,som jeg har gjort så mange ganger før,uten at jeg har lykktes. Han mener at han må fortsette å ha kontakt med henne,pga at hun er deprimert!!

Er det bare jeg som er gal,eller er det unormalt og respektløst av han???

Hva skal jeg si,for å få han til å forstå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde av datteren er jo forståelig hvis de var knyttet til hverandre... fortsatt kontakt også for den del...... men det kan ikke gå på bekostning av det nye forholdet.

Når de gjorde det slutt så opphørte din kjærestes rolle som nærmeste omsorgsperson for henne. Det er det du må fortelle han.... det er ikke hans oppgave å passe på henne lengre, hun må benytte seg av andre personer i sitt nettverk for å overkomme depresjonen.

Lykke til!

Skrevet

Eksen hans hadde ikke fått datteren når dem var sammen. Så den tilknyttningen kom da etter at det var slutt.

Det blir jo helt feil av han å gå rundt med bilde av dattera til eksen,når vi venter vårt første barn!

Takk for svar :)

Skrevet

Mitt råd er: Gi han en fot i ræva!!

Han er tydeligvis ikke ferdig med eksen og dette kommer du til å ha vondt av i mange år dersom du ikke tar grep.

Hiv han ut og bli ferdig med dritten!!

Du og barna kommer til å klare dere helt flott.

Vet akkurat hvordan det er.

Faren til mitt første barn var på samme måten.

Dessverre ga jeg bort altfor mange år av mitt liv til den mannen. Nei stå opp for deg selv jente!!

Ut med dritten!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er eksen sitt ansvar hvis hun er deprimert, hun har likevel ingen rett til å blande seg inn i deres forhold og han burde slett ikke ha kontakt med henne. Det er kjempe-respektløst av han å opprettholde denne kontakten og han må bryte. Det beste er at du krever dette av han - UTEN diskusjon. Sånn skal du ha det. Punktum. Sier han nei er jeg redd jeg er enig med disse andre som ber deg gi han en fot i ræva.

Håper du finner ut av det

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...