s82 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg er så kvalm og det går rundt for meg, spes når babay rører på seg og når jeg ligger blir det værre. Jeg har også hatt diare i tre dager. Vet liksom ikke om jeg er syk eller hva det er. Har ikke noe energi igjen. Har en del kynnere nå også, jeg bare håper det skjer noe snart for nå synes ikke jeg det er noe særlig lenger. Jeg måtte bare få klage litt nå, var ikke sånn forrige geng, da hadde jeg masse energi den siste mnd, nå bare ligger jeg her..
sheba83 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Jeg er 36+1, og jeg har det på akkurat samme måten. Er småkvalm hele tiden og så svimmel at det er et under jeg klarer å holde meg på beina... For ikke å snakke om diare, alt av fast føde kommer ut som suppe så det føles nesten bedre om jeg ikke spiser noe i det hele tatt. Har hele tiden hatt veldig lavt blodtrykk jeg da 85/50-95/55, så jordmora sa det hadde mye å si på kvalme og svimmelhet. Føler så absolutt med deg, å håper formen blir litt bedre etter hvert. Og MASSE lykke til med den forestående fødselen :-)
tittentei... Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Ja.:)Jeg er snart mot 36 uker nå.Lurte også på hvorfår.Har vært kvalmen som fy,og svimmel.Har ikke vært helt på topp.Også sånn jeg føler jeg får diare.Men er vel bare sånn:)..
s82 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2009 Ja jeg har også veldig lavt blodtrykk da. Skulle vært på kontroll denne uken men alle har ferie, så må vente til mandag... Er så kjedelig å gå være dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå