firemerkersmør Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Merker at jeg har svært lite melk i ene puppen i forhold til den andre. Gutten min er 4 mnd, og legger fint på seg, så det er sikkert nok totalt, men det er litt problematisk for meg i forhold til pumping. Prøver å legge han først til "vondpuppen", og la han die lenge. Ser ikke noen bedring, men trenger kanskje lang tid? Andre råd?
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Heisann! Jeg fikk samme problemet etter at ene knoppen ble sår og brystet fikk tilstoppede melkeganger. Først etter ca 4-5 uker begynner puppene å gi noenlunde likt med melk igjen. Dette er min erfaring (har mye å si om du stimulerrer det dårlige brystet ekstra og hvor ofte), sikkert andre også som kan svare deg.
hurra1234 Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Har det samme, og har gitt opp. Legger henne som regel til den lille puppen først, men det blir ikke mer melk i den, så nå gjør jeg det bare sånn for at ikke melken skal forsvinne helt derfra. Ser jo litt idiot ut av og til med en STOR og en liten pupp Har egentlig en teori om at det er flere eller større melkeganger i det ene brystet og at det ikke er noe å gjøre noe med.
Trollemor75 Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Har samme problem, og har også gitt opp. Jeg gir han av begge, prøver å få han til å suge mest mulig på den som har lite melk, men det blir ikke mer melk. Han er 5,5 mndr, så det er bare noen måneder til å holde ut før jeg slutter å amme uansett. Den ene puppen er blit mye mindre enn den andre; glem det at jeg tar på badedrakt i sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå