Mammie88 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Har mensslignende smerter i mage/rygg, magen blir knalle hard.. Har kommet å gått helt siden i går kveld.. Eller er det åkalte masrier ? Har ikke tatt noe tid.. Tror de iallefall er veldig uregelmessig enda
VinterSol+2 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 kan høres ut som opptakten til noe, iallefall! så spennende!
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Jeg gikk meg en kjapp tur i går kveld før jeg skulle legge meg, og fikk vondt i ryggen etterpå. Men siden det var konstant vondt tenkte jeg ikke mer på det. Men når jeg la meg begynte det å komme i "bølger" liksom, ikke veldig vondt, men vondt nok til at jeg ikke klarte ligge. Etter kanskje 30 minutter tok jeg meg en varm(!) lang dusj, da gav det seg. Ringte føden i dag, sannsynligvis var det begynnende rier.... JM ba meg følge med litt, om jeg fikk det tilbake og det ikke gir seg skulle jeg komme inn på en sjekk. Men hun håpte at baby holder seg inne til hvertfall uke 37, da er han helt moden. Det var ganske annenledes enn kynnere, de sitter mer i magen på meg mens dette var i ryggen. Skummelt :-S
LilleTrille med en tulle Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Jeg er 39+2 og begynte med lignende smerter for 2 dager siden. Jeg får vondt i ryggen og magen blir helt hard. Noen ganger kjenner jeg det litt i nedre delen av magen. Babyen har i tillegg drevet å skrudd seg veldig rundt der nede, så det iler gjennom nerver svært ofte. Jeg tror nok for min del at dette kun er maserier, men håper jo at de ordentlig snart tar i ett tak, så det blir fødsel her! Jeg holder litt troen på at når det er rier så merker man det... Så får vi håpe det ikke blir hjemmefødsel av den grunn=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå