Lille jente Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg helt sikkert kom til å føde innen den neste uken! YES!!!! Har kanskje noe med at han skal ha ferie fra 1.august og ville helst at jeg skulle føde før den tid...hehehehe... Men han tok gynekologisk undersøkelse og var ganske klar på at nå skjer det nok snart ting. Dessuten hadde jeg et flott bekken, det så rett og slett ut til at jeg var laget for å føde barn! Supert! Det kan man vel kalle dagens gladmelding??! )
Uro4 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Så bra.. Lykke til ! JEg er 11 dager over tiden i dag, og skal på sjekk på sykehuset etterpå.. Spent på hva de sier..
Lille jente Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 Oj, 11 dager!!!! Stakkars! Jaja, du får trøste deg med at du får føde før meg da ;o) Veldig spennende dager for oss! Masse lykke til!
Uro4 Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Begynner å bli lei av å vente... Går liksom hver dag og vneter på at noe skal starte... Har hatt mye mensvondt i magen, og håper det betyr at jeg modnes.. Blir vel satt igang senest mandag, men håper å slippe å gå så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå