lilleepus Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 men ingenting er kommet.. jeg tørr ikke håpe på noen ting for jeg har blitt skuffet så mange ganger. Jeg begynte å bli dårlig i går, veldig trøtt og kald og varm om hverandre. Det kan jo godt være influensa da.. men men, idag har jeg vært kvalm og (unnskyld meg) små gulpet hele tiden.. Jeg tørr ikke ta test heller.. noen som er i samme situasjon?
jula Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 først lykke til til deg!:-) her er det slik at jeg TROR jeg skulle hatt mensen rundt den 16-17..ikke aktivt prøvere,men har ikke brukt prevansjon på 2 år,har ei lita ei på 18mnd.så vi tar det som det kommer-vil ha en til snart..har ikke turt å teste meg enda,siden mensen kan være meget ustabil;-) ingen tegn enda ivertfall-bære vært litt varm..
Babyluren Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Skulle hatt mens i går... Småuggen og murringer i magen. Testet i dag rundt lunsjtider og om en legger virkelig godviljen til kunne man kanskje se en strek... Tester igjen i morgen. Spennende! Lykke til jenter.
lilleepus Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2009 lykke til jenter!!! Sender masse baby støv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå