golljet Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Hadde en hyrdestund i håp om at det kan sette igang fødsel... er en uke på overtid.. og er temmelig lei... mannen min sovnet...bombe.. og jeg sliter med å få sove.... noen med erfaring med sex? noen som mener at det hjelper? etter hyrdestunden så blei babyen aldeles apekatt inni magen...... dæng dæng dæng.......føtter, armer, rumpe... sex kan vel ikke vere skadelig for babyen??
Øyboeren med to små <3 Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 sex er ikke skadelig for babyen, og kan hjelpe til med å starte fødselen ja så bare å kjøre på....!
golljet Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 har jeg brunrosa utflod... så det kan vel vere et tegn på at fødsel nærmer seg???????
Øyboeren med to små <3 Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 ja, det kan være et tegn på at du har begynt å åpne deg
Rugekassa til nurket Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Vi var 9 dager på overtid og nesten umiddellbart etter en kosestund i senga begynte riene. Så jeg er overbevist om at det kan få sving på sakene. Og skadelig er det ihvertfall ikke.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Har hatt sex morgen og kveld i tre dager nå....å likevel kommer ikke lille gull! Er på 5 dagen over nå, og temmelig lei!! Men han kommer vel når han er klar!!!
golljet Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2009 tar det lang tid for mormunnen å opne seg? burde vi kanskje kjøre på ei runde til ikveld for at den skal modnes enda mer? eller er det fare for infeksjon.... har jeg hørt? Ååååh! håpehåpe at fødsel skjer snart!!!! har event time for overtidsvurdering neste uke.... men håper jeg slipper denne........................
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Hei! Hvis kroppen er klar for fødsel(dvs moden) skjer ting ved at man har sex rundt termindatoen. Det samme er det om man tar litt laksèrolje(med feks. Biola). Hvis kroppen ikke er klar for fødsel ender det ut i diarè, om kroppen er klar ender det opp i at fødselen starter. For meg startet det med fødsel etter at jeg hadde prøvd med laksèrolje. Lykke til!
bamaly Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Naar du skriver lakserolje, er det det samme som dupolax? Saann flytende avforingsmiddel. Maa nesten faa ut denne babyen snart.
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Hei bamaly! På min flaske står det: RICINI OLEUM VIRGINALE (Ricinusolje, kaldpresset) Produsert av Apotekproduksjon AS, kanskje det er en anne produsent av din olje. Lykke til!
golljet Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. juli 2009 Jippi! der kom slimproppen.... men før fødsel setter igang kan nok ta sin tid uansett har jeg lest...... men sexen funka den;) viss det ikke var tilfeldighetene.....
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Hei golljet! Lykke til! For meg gikk det slag i slag da slimproppen gikk ved fødselen i nov. 2007!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå