Gå til innhold

Når pakker dere bagen jenter ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+2 uker idag og har fortsatt ikke begynt å tenke noe særlig på bagen ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må vel begynne å tenke på det snart, er 33+6, og fødte i uke 36+0 sist. ingen grunn til at jeg skal få før termin igjen, men kan være greit å ha den stående delvis pakket i hvertfall, "i tilfelle rottefelle" :P

Skrevet

Jeg skrev liste for et par uker siden slik at også mannen kan pakke dersom krise. Nå er jeg 37+6 i dag og begynte å hive oppi litt for et par dager sidne, og skal fylle på litt mer i dag. Pakker ned det jeg kan pakke ned nå slikt som ammebh og innlegg, klær til babyen, bind osv, og resten (toalettsaker, bukser jeg bruker til daglig nå osv) venter vi med til fødselen starter. Det vil ta maks 2 minutter å pakke ned siste rest, så det rekker vi nok når den tid kommer uansett :-)

Skrevet

Jeg er 38+5 idag, har pakket mine klær pg driver og planlegger babyen og pappaen sine. Toalettsaker og diverse tar jeg etterhvert, planen er å ha bagen så og si klar i løpet av helgen:-)

Skrevet

Jeg pakket i går, fødte i uke 36 forrige gang og regner med det ikke blir så lenge til nå siden jeg er 36 uker i dag. Har mensmurringer i mage+rygg og en god del kynnere. Pakket ned bleier, klær(bare joggebukser, lange singletter, amme-bh, store truser, 2 sett klær til babyen), de toalettartiklene jeg har dobbelt av(deo, tannbørste, tannpasta og ammeinnlegg) resten tar jeg når alt er i gang.

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har allerede så smått begynt på bagen. Men jeg er en som liker å ha en god oversikt en stund før. Mannen min sa at ahn skulle ha kontroll på mat som vi skal ha med oss, så stoler på at det ordner seg.

Skrevet

Har så smått begynt å tenke på bagen nå - etter mye snakk om den her inne :) Tror nok det blir et par uker til enda. Er i uke 25.

Skrevet

Hei!

Jeg husker ikke når jeg pakket baggen vår da vi skulle ha vår første datter, men noe vi glemte i farten(begge to) var batterilader til mobiltelefonene våre. Ja, og vi som hadde lite strøm på mobilene begge to.................. passet dårlig i en slik situasjon når jobben med fødselen var gjort.

Heldigvis for oss og familien hadde de gjennglemte mobil-ladere på sykehuset og to som passer våre mobiler.

Skrevet

den har jeg ikke begynt å tenke på enda.

Første fødsel så pakket vi en liten trillekoffert med klær til mannen, baby og meg. så ble jeg liggende lengre på sykehuset enn vi hadde regnet med, og mannen fikk ikke bli der.

dessuten hadde jeg så mye vann i kroppen, at de klærne vi hadde tatt med ikke passet likevel. hehe. så mannen dro hjem for å hente ting.

regner med at vi rekker å pakke når riene begynner jeg. evnt så får mannebeinet reise hjem og hente ting.

MEN; jeg skal huske å ha med ullsokker denne gangen også! jeg frøs så sinnsykt på bena under første fødsel!

Skrevet

har ikke pakket noen ting enda...er i uke 32+2 og fremdeles litt usikker på hva jeg skal ha med meg. husker jeg slet første gang, hadde altfor lite:-( det er snart 5 år siden, så hva jeg hadde for lite av er glemt for lenge siden! bør ha med meg det jeg trenger, har ingen som kan dra å hente ting hvis jeg glemmer dem. bør jo egentlig vurdere å få det gjort siden jeg sikkert får panikk når ting først starter og må tenke mer på hvordan jeg skal komme meg på fødende alene uten bil enn hva jeg skal ha med.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Pakker baggen i uke 36 tror jeg. Siden fødselen kan starte når som helst etter uke 37:) Fødte sist i 37+5:)

Skrevet

Jeg pakket den når jeg var 36 uker=)

Skrevet

pakker dere størrelse 50 eller 56 til barnet? Eller begge deler?

Skrevet

Pakket den for for to uker siden, Uke 34

Fødte i uke 38 sist.

Kjenner flere som har født ganske tidlig eller fått hastekeisersnitt tidlig å de pakket ikke baggen ferdig og var på sykehuset uten noe :S så nå tenkte jeg være tidlig ute TILFELLE:) Skader jo ikke å ha det klart i forveien:D

Skrevet

Glemte hva jeg pakket ned:

Truser, sokker, pysjbukse, joggebukse, t-shorter og en genser,ammebh, hårføner (greit å føne seg tør hvis man er litt sår)

vanlig bind(så slipper man de STORE på sykehuset, hvis man trenger bind)

Toalettsaker. Avent sin brystkrem for såre bryster. .. Veeeldig greit å ha, jeg ble veeeldig sår med første mann å hjelper mye å smøre på den.

PLuss saker til mann min.. Siden vi håper på familierom igjen.

Babyen har jeg pakket ned body og et sett å reise hjem med. + sutt og koseklut.

Bleier å egentlig body får man jo på sykehuset..

Hm.. tror det var det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...