Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har 2 åringer som sier akkurat dette? Har ei på 2 år og 1 mnd som leser på leppene mine og sier hæ om att og om att igjen... Ganske slitsomt! Til slutt gjentar hun hele setningen, sikkert en måte å lære på. Noen som har vært gjennom en slik periode? Hvor lang tid? Hvor mange ganger gjentar dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte le litt når jeg leste dette, for vår gutt født i juni 2007 driver på med det samme. Han snakkert og har stort ordforråd for alderen, sier også lange setninger. Likevel hender det i våre samtaler at han sier "hæ?". Jeg gjentar, så sier han "hæ?" og slik kan det fortsette flere ganger til jeg sier "skjønner du ikke hva mamma sier?". Joda, de skjønner, men de lærer visst et eller annet...

Skrevet

Hehe... vår gutt er og født i juni 2007 og har i en uke holdt på med det samme.... :) Han prater også bra og har stor språkforståelse... er nok bare en periode som de fleste små går gjennom...men irriterende når det holder på :)

Skrevet

Jepp, samme her. Handler om at de vil høre igjen og igjen og igjen, til det sitter.

Noen ganger sier tulla "hæ" for å erte oss, også, da, men som regel er det fordi hun hører et nytt uttrykk eller en ny setning.

Skrevet

Kan vare leeenge. Min er født 08-06 og sier fortsatt mye hæ. Virker av og til som han rett og slett svarer hæ. For han kan godt ha hørt og forstått meg men fortsatt "hæ"

Skrevet

Er akkurat som å høre 2 åringen her i huset det der (blir 2 år om 2 uker). Godt å høre at det er flere med "tunghørte" unger!! :o)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ha! Ha! Ha!

Jada, har en sånn periode vi også! Men etter hun har sagt hæ et par ganger, s sier jeg hæ tilbake, og da forsøker hun å gjenta det jeg har sagt.

Av og til tror jeg hun sier hæ fordi hun rettt og slett ikke har noe annet å svare...

Har vel vart et par mnd nå, men kommer og går litt hvor ofte hun sier det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...