Anonym*Gullklump* Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Når barnet beveger seg? Er 39+6 i dag og har så store smerter nede i skambeient og bak i ryggen og det stråler ned i bena når hun beveger seg. Er dette virkelig normalt? Begynner å bli temmelig oppgitt for jeg klarer ikke å beskrive skikkelig hvor vondt det er. Men for å si det sånn tårene prøver jeg virkelig og holde igjen for min mann skjønner ingen verdens ting. Opplevde aldri dette med første mann men han kom jo og ti dager før terminen. Både han og hun her ligger etter det jordmor sier VELDIG langt nede. Har 2cm åpning nå og hun som sjekket meg for 14 dager siden sa hun kjente hodet helt nede. Noen andre som har så store smerter når baby beveger seg??
med nr 3 i magen Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 kjenner meg igjen i det du skriver...er 39+1 i dag..å har nå hatt en stund vondt når han beveger seg...jeg kan bli helt anspent å holde pusten faktisk når han beveger på seg får det er så ubehagelig/ vondt...merket ikke dette med førstemann jeg heller...
pauline og knerten Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har også større og større smerter når babyen beveger seg - nå drøye 37 uker på vei, men har kjent smerter i to-tre uker kanskje. Hvis jeg er i bevegelse må jeg ta en pause og puste helt rolig. Tenker at ribbeina antakelig begynner å bli veldig ømme, for han skumper mye borti dem. Men det er ikke voldsomme bevegelser, de er seige og langsomme og gjør altså veldig vondt! Nå er jeg førstegangsfødende med ganske liten mage, og et hode som festet seg veldig tidlig... Så jeg antar at babyen har liten plass i livmora. Men vi får bare bite tenna sammen og holde ut, for det er jammen fint at det er bevegelse der inne likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå