Gå til innhold

tidlig symptomer???? (som mange lurer på ;) )

micomedspire:)

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i følge terminkalkulatoren 3+1, og "kjenner" etter symptomer hele tiden for har så innmari lyst til at det skal gå denne gang!! De siste 3 dagene har jeg vært skikkelig trøtt( men det kan jeg ofte være.. hehe). I dag har jeg vært trøtt og blitt fort irritert på andre. Pratet med gode venner og snakket om tidligere problemer fra 4 år tilbake og holdt nesten på å grine da jeg begynte å prate om det. VELDIG merkelig...!! Og kjenner stikkinger både i høyre og venstre del av nedre magen, litt annenhver gang. Spiste mat et sted jeg alltid blir fornøyd,men det smakte ikke som før.. Men det kan jo også ha vært maten...!! Håper sterkt!!! Skal ta test om en ukes tid...

Fortsetter under...

Jeg er også 3 +, men vet ikke om det denne gangen har gått bra eller om det er ren ønsketenkning. Jeg kjenner etter symptomer, og kjenner stikkinger nederst i magen. Ellers begynner brystene å bli større, men det kan også være mensen som er på vei. Dette er både spennende og en tålmodighetsprøve. Det kan ta tid å få påvist graviditet, så vær tålmodig :) Testen viste først positivt i uke 5 for meg sist gang, men noen dager senere så gikk det galt. Si fra hvordan det går! Lykke til!

Veldig spennende, og fryktelig lenge å vente når man ønsker sterkt! ;) Hadde en SA i september i fjor, da tok jeg testen dagen jeg ventet mens og den var klar positiv,så jeg håper at den vil vise tidlig denne gangen også! :)Vi får krysse fingre for hverandre! :) Lykke til :)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

tok en fantastisk ny test som jeg fant på apoteket. Ifølge den er jeg gravid og 3-4 uker p vei. :)

Har vært trøtt å slapp hele uka, og kjenner stikkinger/trekkinger på høyre og venstre del av magen. Har vært litt mer følsom og hmørsyk, men jeg trodde der var bare mensen som var på vei. Men nei!

Merker ikke noe til at mat smaker noe spesielt annerledes.

Min første graviditet btw

Annonse

Jeg hadde en liten blødning, eller rosa utflod ca 14 dager etter mensen, kan dette være en såkalt sporing? eller hva det heter. Og det kjennes litt rart ut nederst i magen på begge sidene som om det presser litt, litt smertefullt. Kan jeg være gravid? skal ikke hamensen før om 10 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...