Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Er i uke 7+2 nå,er det virkelig mulig å fått no mage ennå?? er gravid med 3barn da og tre tette det blir....er litt tykk,men syns magen er blitt større...Sliter også med magen noen flere? kan være stein hardt det som skal ut til skikkelig suppe,noen flere? Slitsomt!(sorry detaljer her)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Jeg er 9+4 (førstegangs) og merker magen tar litt mer plass enn normalt, men det er fordi jeg er så inmari oppblåst.. hehe.. merker det spesielt på kveldene.. Blir mye joggebukser på meg jah:P Gleder meg til den ordentlige gravidmagen kommer må jeg si
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 hei! er 10+2 å har bynnt å se magen godt ja. er normalt lank til vanlig så den kom fort fram. fortallte den gode nyheten til en vennine i går å hun sa at hun hadde hatt en misstanke pga magen =) bare koseli syns nå jeg! =)
* * felicia** Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Er 5+4 på vei med nr 3 og tro det eller ei, men jeg har allerede fått litt mage. Var 7-8 kg over normalvekten da jeg ble gravid - så mulig dette også gjør at magen har blitt fortere stor?
verdens heldigste mamma Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Er 5+6 og har mage, men det er nok dessverre spor etter kanelbollene jeg spiste i forrige permisjon og ikke den lille der inne :-/
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 her har jeg parkert i mammabuksa! Når jeg er oppblåst i magen, ser det ut som jeg er 6 md på vei Er 2.gangs og ble fort stor sist også. Har også litt mage fra før, og noen kg over normalen... hvis ikke jeg bærer på 2 da... er 9 uker
Tessa-81 Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Hehe! Slenger meg med på det "verdens heldigste mamma" skrev: Kanelbollene fra forrige svangerskap som sitter på magen og litt andre steder denne gangen. Jeg er ikke mer enn seks uker, men slipper jeg ut magen og ikke holder den inne, får jeg en gravidelignende mage, men egentlig har jeg hatt det siden jeg fødte for snart to år siden. Har og 5-6kg mer enn normalvekten min. Det med oppblåst mage om kvelden passer også her, om kvelden er magen mye større. Jeg forsøker nå hardt å spise lite, sundt, og hver 3 time. Ikke noe snop eller søtt/salt annet enn lørdagene! Har vært beintøff, vekten gikk sakte nedover 1,5kg, men er søren døtte meg oppe igjen i det samme til tross for fremdeles strengt kosthold og god trening 3 ganger i uken! Bare jeg ikke bikker 100kg som sist gang!!!!!Hjelpe meg! Panikken sprer seg bare jeg tenker på det! Lykke til jenter! Vi gleder oss nok alle til magen blir en stram kul og ikke en bolledeig som den er nå og mange uker til :-/
_Amanda_ Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Godt å lese at andre har den samme opplevelsen som meg! Jeg er normalvektig (67 kg og 175 høy), men har alltid hatt proporsjoner som gjør at det samler seg mer rundt magen enn resten av kroppen.. Jeg er 5 + 4 i dag, og føler at magen har blitt enorm! Er nok mye på grunn av oppblåsthet, men kanskje skjer det noe mer i magen med livmor etc. som gjør at jeg vokser alle rede? Vet jo at knerten er mindre enn en kaffebønne akkurat nå, men det føles som at magen har forandra seg ganske mye alle rede! Har spist litt mer enn vanlig de siste ukene, men ikke nok til at det kvalifiserer for noe særlig vektoppgang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå