Gå til innhold

hvordan få tilbake mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! Jeg fødte for 9 måneder siden, og vi ønsker nå å prøve å lage tredjemann. :) Problemet er at jeg enda ikke har fått mensen tilbake... hva kan jeg gjøre for å få syklusen igang? er sjangsene små for å bli gravid når jeg ikke har mensen engang? Jeg har sluttet på minipillen nå, ammer fortsatt minstemann, men det blir ikke så mange ganger pr døgn da...kanskje 5-6 ganger.

kan minipillen ha ført til at blødningene har uteblitt?eller er det ammingen? Med førstemann kom mensen med en gang, så da var det jo ikke noe problem... dette er litt nytt kan man vell si... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan ikke gi deg noe svar for jeg lurer på det samme så jeg dytter litt på denne =) forskjellen er at jeg ikke ammer og at jeg ventet 6mnd sist jeg sluttet på pillen =)

Skrevet

kan ikke forstå hvor det blir av den... ikke er jeg tynn heller så er nok ikke det! :P

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake når gutten min ble 16 måneder, når jeg nesten kuttet ammingen helt (bare 1-2 ganger/døgn). Men jeg aldri tok minipillen så jeg kan ikke helt svare deg! Kanskje du må kutte ned ammingen litt til?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...