grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 har fått sykt mye pepper på anonym de siste dagene.. kan ikke si at jeg setter pris på all denne negative oppmerksomheten.. blir faktisk ganske lei meg av mye av d de skriver... nei jeg må tenke litt på d men tror jeg blir å melde meg ut:(
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 E det pepper retta mot deg som person?? Eller et innlegg du skreiv?? Trist at du har fått den opplevelsen av bim...desverre så e det nok flere og...syns det e kjipt, for dette e jo egentlig ei veldig god side å ha oppi alle tankene og styret rundt å bli/være gravid... Hvis det e pepring som ikkje henge på greip, hadde eg sagt ifra te moderator...e derfor en har dei!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 mot meg som person desverre...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Huff då Forstår veldig godt følelsene dine nå då... Men syns virkelig du burde gi beskjed videre..om ikkje noe kan gjøres så blir dei ihvertfall obs på det fremover... Du må bare gjøre som du føler for, tror eg...trist at andre kan påvirke en så mye men....sånn e me nå bare laga. E flokkdyr i instinktet... Men hvis du finne ut du vil tilbake ette ei stund så e sikkert ég her fremdeles iallefall!
♥Axinija♥ Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Herregud så latterlig!!!!! Synes ikke du skal melde deg ut av BIM, utrolig koselig å ha deg med i "gjengen".....Synes du burde melde i fra om du begynner å føle deg trakassert...eller holde deg laangt unna anonym-formuet hvertfall! Det er neppe koselig å lese at andre skriver om deg, spesielt siden de ikke kjenner deg...derfor må du ikke la dette gå inn på deg; de kjenner deg jo ikke!!!!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Kjære grysom:) Jeg håper virkelig di velger og ikke medlde deg ut, men hev hode og fortsett som du altid har gjort, del med oss dine opp og nedturer, den støtten du gir til andre her inne er helt flott:) Koz deg med din vakre familie, og meld fra om du føler for det. Og tenk på hvilken side det er, det er der folk ikke har guts til å stå frem med navn:) Sender rett og slett en varm klem til ei flott dame:)
Ella-83 Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Ikke følg med på anonymforumet! Folk der skriver helt hensynsløst og får sikkert et kick av å komme med mest mulig sårende dritt. Det er en grunn til at de skriver der - de tør ikke å stå for det de skriver. Hev deg over det!
*LillaMeg* Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 huff, syns det er trist at du vil melde deg ut.. :s Ikke bry deg om hva noen idioter på anonym skriver.
wanda71 Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Hei Grysom! Håper du ikke melder deg ut!! Du var en av de første som svarte på spørsmål jeg hadde da jeg først begynte å vanke her inne, syntes du virket grei og hjelpsom. Melder du deg ut vinner tullingene. Men jeg skjønner at du blir lei, for all del. Jeg ser jo hva en del folk klarer å lire ut av seg, blir skremt over at disse skal være/bli mødre. Stå på! Klem fra meg
MissMe*med*lillegutt Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Hei! Synes ikke du skal melde deg ut av BIM. Hev deg heller over de tullingene som kritiserer. Hvis folk virkelig ikke har annet å finne på enn å sitte å kritisere så synes jeg de burde skaffe seg en hobby Jeg følger spent med på bloggen din støtt og stadig.. Den er kjempe spennende synes jeg
Schrødingerkatta Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Hei! Nei ikke meld deg ut, du må heve deg over disse. Skjønner at det ikke er morsomt å bli hengt ut sånn, men de har ikke noe med hva du ønsker å gjøre med ditt liv, ikke la deg styre av dem. Jeg ble så utrolig skuffa over "anonymforum" at når jeg hadde lest litt der hadde jeg bare lyst til å melde meg ut av hele denne bim greia :-( Ingen koselig plass å være, er altfor mye drittslenging der for min del, skikkelig ukoslig faktisk :-( Jeg har bestemt meg for å ikke lese mer på det formuet og heller holde meg her på "bli gravid" og forhåpentligvis snart på 1. tri :-)
*Bambi + spire* Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Hei snupp!! Så trist å lese dette innlegget, skjønner at du blir lei deg og synes det er tøfft å få dritt slengt i tryne.., men bare ta imot rådet mitt, forsøk iallefall å ikke bry deg om det. De kjenner deg ikke og aner ikke noe om deg eller din situasjon, egentlig! Jeg føler meg heldig som fikk bli så godt kjent med deg her inne, og for meg har du vært en enorm støtte,ressurs og gitt meg nytt mot! Håper du blir her hos oss, det er mange som vil ha deg her, det er jeg helt sikker på! Du må bare prøve å drite i de som prøver å trykke deg ned, de er bare usikre på seg selv. La vær å skrive der, la vær å svare.. du er som du er, du trenger ikke forsvare deg for dem... Håper håper håper at d blir her, vi skal jo snart flytte inn på 1 . trimester sammen jo! Stor klem fra meg!
*Bambi + spire* Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 GRYSOM: Nu, nu , nu..ååååååååååååååååååååå, lenge siden jeg har vært så forbannet! Den lille barnslige og usaklige drittongen kom fram med engang jeg leste innlegget på anonym.. hva faen tror de at de er??? Det dere er mobbing, og ALLE skjønner at det er deg det er snakk om...spesiellt siden en av de "smarteste" skrev hva innlegget dit het! Si ifra til moderator, hvis ike du gjør det så gjør jeg det! Det er utrlig dårlig gjort, måtte karma bite de en hvis plass....
Miss Misantrop Skrevet 24. juli 2009 #14 Skrevet 24. juli 2009 På anonym får vi alle passene våre påskrevet! Ikke bry deg noe om dem, det er så fint å ha hverandre når man går gjennom prøving, svangerskap og påfølgende småbarnstid. Ser jeg var kilde for noens humor der i dag, vel.... ikke jeg da... nicket mitt, de kjenner nemlig ikke meg. Akkkurat som de ikke kjenner deg. Overhode ikke noe å bry seg om.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2009 Tusn tusen takk for støtten jenter.. dere er helt fantastiske... <3 må si at d faktisk har vært litt tøft å få så mye pepper på så liten tid men støtten fra dere betyr uendelig mye <3 jeg har ikke fått testet på nytt enda for vi er i sverige men skal gi beskjed når jeg har fått testet men har egentlig ingen forhåpninger om at den skal være posetiv...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. juli 2009 #16 Skrevet 25. juli 2009 Hei vennen Er driit full nå etter en ma, som måtte opereres igår.. jeg har fulgt med deg, og våg ikke å stikke fra meg nå som jeg kommer tilbake hit. ..... Har det kjempevondt...men vil du skal bli her så vi blir gravide på likt.... Stor klem fra meg som mistet sent i uke 13.....
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. juli 2009 Katta76 huff så grusomt å lese at du måtte igjennom dette.. opplevde det selv i uke 12 ... helt forferdelig... sender mange store trøste klemmer din vei!!! takk for at du støtter meg enda din sorg er så ny og stor.. det sette mer pris på en du aner.. ta skikkelig godt vare på deg selv i tiden fremover unn deg litt ekstra vellvære det fortjener du <3
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. juli 2009 #18 Skrevet 26. juli 2009 Tusen takk for trøstende ord...Så nå lover du å bli her asså...Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå