Gå til innhold

Hvordan gjøre med vogn, bil og ferge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal med Danskebåten snart...og funderer på hvordan få med vogna mellom bilene på bildekk og opp i lugaren. Noen som har forsøkt dette? Kommer man i det heletatt frem?

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke vært på danskebåten m vogn, men har vært gravid på danskebåten.. Anbefaler å gå inn på båten, og la mannen kjøre bil alene.. Eller du/dere kan be om å få parkere ved handikap, da dette kan gjøre ting lettere..

Anbefaler gravide også å gå ombord, og av båten igjen.. Jeg kom meg ikke inn i bilen etter endt tur, og måtte sitte i bagasjerommet i nesten 1 time før det var mulig å komme seg inn i bilen igjen..

Skrevet

Hvordan gjør man da med billetten? Den har vi bare en av - og der står jo alle...

Skrevet

vært på danskebåten flere ganger med vogn. I fjor med snuppen da var han 1,5 år. Teutonia mistral.. ganske stor vogn. Sambo bærte vogne opp han. I år, med snuppe på 6 mnd tok vi bare mei taien. Så sov hun i den. veldig greit. Men er ikke noe problem å få med seg vogner syns jeg da.

Skrevet

Så det gikk greit å få med vogna opp fra bildekket? Vi har emmalujunga - ingen liten vogn m.a.o.

Skrevet

du må si i fra at du har vogn når du sjekker inn bilen , så kommer du inn til kanten og i nærheten av heis. de tar d ikke som en selvfølge at du har vogn selv om du har opplyst at du har en på 6 mnd.

Annonse

Skrevet

ja, det går greit. er jo selvfølgelig litt tungt å bære vognene sånn opp. Men i det store og hele så går det greit. Nå er det ikke jeg som bærer heller da. hehe. Man må bare være raske når man parkere, forte seg å ta ut vogna å gå. Og vogna må jo bæres. Også må dere pakke sånn at dere bare kan ta ut vogna liksom.. ikke at dere må rydde den frem. For det kommer jo biler som skal stå heeeeelt oppi dere..

Skrevet

sikkert lurt slik som hun over meg skrev. Vi har aldri gjort det selv, sagt ifra. men det var jo en god ide.. hm.. smart ho! hehe

Skrevet

Så de tar hensyn til dette altså?

Skrevet

Dem tar hensyn til det, men d lønner seg å pakke slik at man har d man trenger lett tilgjengelig å kan få d med seg i en fart... go tur, å kos deg i danmark :-)

Skrevet

ok - takk - da satser vi på det.

Er det heis nedenifra som man får den inn i ?

Skrevet

Vi gikk ombord en gang. Det var egentlig veldig greit- men da forutsetter det jo at du har sjåfør til bilen da.

ellers har det blitt til at pappaen har bært vogna over hodet (for ikke å komme borti andre biler)

Skrevet

Joda, heis der du går inn :-) Dessuten var det et sted ved resepsjonen hvor man kunne sette fra seg vogna hvis man syntes det ble for trangt å ha den inne på lugaren om natta.

Annonse

Skrevet

Vi har akkurat vært på tur nå. Tok stena line, men det er vel like trangt i alle båtene.... Her ble det til at pappan hadde sekk på ryggen og vogna over hodet, jeg hadde stelleveska på ene arma og baby'n på 4 mnd på andre arma..... Det er så mange som kan gå trappene som tar heisen, så det endte med at vi bar hele greia opp i full irritasjon over at folk som kan gå ikke kan bruke trappa... Men ellers hadde vi en fin tur! Trangt å reise med vogn, men det gikk. Bilene står jo alt for tett.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...