Gå til innhold

Noen som er kjent i Oslo som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvilken Barnas hus-butikk i Oslo-området er den største? Er det andre babyforretninger som anbefales i nærheten av hovedstaden?

Fortsetter under...

Skrevet

Barnas Hus på Alna er hvertfall stor. Der har de også toys r us hvis du skal kjøpe leker:-)

Skrevet

tror den på alnabru er størst. Der pleier vi å dra, men servicen kan diskuteres.. noen av de som jobber der er unge og har ikke erfaring. Har hatt noen runder med dem på forskjellige ting.. men man kan jo være heldig også da..

Der er en barnas hus i byen, ved Grensen der...

Barnevognhuset(?) på grønland...

Vært på Babyshop på Ryen, der er det veldig hyggelige..

Skal du kjøpe vogn? hvis jeg skulle kjøpt en gang til ville jeg ikke kjøpt på Alnabru...

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en sportsvogn, men jeg ønsker bare å kose meg i store babybutikker. Jeg bor i distriktsnorge, så normalt sett har jeg ikke tilgang til slikt. I tillegg trenger jeg nytt flaskesett til Ameda brystpumpe, og denne typen pumpe selges så få steder. Noen som vet om et sted i Oslo hvor man kan få kjøpt denne pumpetypen?

Skrevet

Anbefaler BabyShop på Karihaugen(Lørenskog), rett utenfor Oslo. Rett v El-kjøp megastore, så da kan du sende gubben dit;-)

Stor og fin butikk, god service! Flinke folk som har peil. Eller ta turen til Strømmen storsenter. Der er både Barnas hus, og barnevognhuset Rudo rett utenfor storsenteret. Lett å komme seg begge steder fra Oslo sentrum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...