fiore Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Noen her som har jordmor eller erfaringer fra Sagene/Torshov helsestasjon? Jeg har nå gått en gang til privat jordmor som jeg er fornøyd med men priset der går nå opp til 550,- per gang... litt for mye penger å legge ut når man kan få det gratis... Hva er egentlig forskjell på privat / offentlig jordmor? Noen som har prøvet begge? Takk for svar )
Belladonna med to gutter Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har vært til begge jordmødrene der og har bare gode ting og si! Anbefales!
X10ne Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Ryktene sier at de er veldig travle på Sagene helsestasjon, og at det er lange ventetider for å få time. Det var to og en halv måneds ventetid da jeg bestilte time, men jeg håper det var pga. ferietid. Jeg kunne tenke meg å ha en privat jordmor "i bakhånd" hvis det skulle være vanskelig å få time på Sagene. Noen anbefalinger? Hva heter den du var hos, fiore?
Lillemor + bittelillemor Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Jeg måtte også vente et par måneder med å få time. Men de gangene jeg har vært der har jeg vært veldig fornøyd med hun jordmoren jeg har vært hos iallefall. De gangene jeg ikke har fått tid hos jordmor har jeg bare gått til fastlegen. det går også helt fint, så jeg synes ikke selv at jeg har behov for en privat jordmor. men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt hva man føler behov for
fiore Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2009 Takk for svar! Oj, det var lang ventetid! Jeg har fått time raskt privat, det er jordmorsenteret på cc vest som jeg har brukt, http://www.jordmorsenteret.no/ Jordmor Marie er veldig søt og omtenksom. Synd at det skal koste så mye bare annars hadde jeg gjerne gått der hele tiden. Det blir vel en del hyppigare kontroller jo lengre ut i svangerskapet man kommer så jeg burde virkelig finnne meg noe i nærheten av der jeg bor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå