vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 fikk rier torsdag kveld mens jeg snakket med dere her inne på siden. Ble lagt inn halv 2 om natten etter å ha blitt sendt hjem en gang. Fikk epidural, fikk dårligere rier på grunn av de. Klokken halv 9 fredag morgen hadde jeg full åpning, men klarte ikke å presse han ut selv pga dårlige rier, så måtte ha hjelp av legen som tok han med tang. Var veldig nervøs forut fødselen, og tross utviklingen, ble jeg ikke redd. Fikk kjempegod behandling av personellet. Så ti på ni fredag morgen kom endelig gullet mitt til verden! Kom hjem fra klinikken idag etter at han fikk litt dårlig med næring, så nå er det mating hver tredje time for å få ham opp i vekt igjen. Han er jo ikke så stor! Var 47 cm og 2900 gram bare når han ble født.. Er ihvertfall glad for endelig å være hjemme igjen! Og glad for at det var nå fødselen skjedde! De stenger nemlig halve avdelingen fordi de driver med fasadearbeid. Siste 2 døgn fikk jeg alenerom, og da fikk pappaen være der, uvurderlig når man tenker på mate skjemaet til småtten. Heldig at han fikk være med, han kom hjem onsdagen! :-) Da er det vel over på dinbaby for meg! :-) Lykke til dere andre som ennå ikke har født!
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer så mye:) Kjenner at jeg lengter veldig etter å få min lille ut nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå