monika 3+1 i magen:) Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 eneste symptomet jeg har er kvalme, og det til den store gullmedalje!! de 2 forrige svangerskapene, har jeg vært øm i puppene fra ca uke 5 av og nesten helt til fødselen. men nå, har jeg ingen ømme pupper, og ikke har jeg hatt det heller... hvilke symptomer har dere? og hvilke har dere ikke??
Lakenskrekk Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 10+3, hvor er de ømme puppene ? :b (har ømme pupper bare av og til - kommer og går som _det_ vil) Jeg er ikke kvalm lenger, men jeg er utrolig trøtt.. sover mange, mange timer hver dag. Så er jeg skrubbsulten når jeg våkner hver morgen.
Wera72 Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Tror egentlig det meste er innenfor normalen. Jeg er 6+5 og er veldig oppblåst. Klarer ikke få igjen buksene, så her må noe nytt kjøpes inn. Og er veldig trøtt så å si til alle døgnets tider. Ellers har jeg litt vondt i brystvortene men ikke i selve brystet. Er ikke kvalm bank i bordet. Kjenner ofte at det strekker på begge siden av magen og har hatt endel mensmurringer. Ellers fantastisk frisk og god form. Går timesturer i terreng 4 ganger per uke og håper jeg klarer å fortsette med det lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå