Rose69 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Tider flyr gitt... Vi tar steget videre til eggdonasjon.Kanskje på Island.Eller adopsjon. Etter 5 år her inne er jeg jammen blitt en klok kone; vet nå alt om EL,babyklister,FSH,prednisolon,negative tester,venting&skuffelser,underliv fullt av egg,hormoner...u name it Men en ting skal være visst; hadde ALDRI klart meg uten dere jenter :-) Jeg ønsker dere alt godt.Vi kommer alle i mål en dag; på den ene eller andre måten.Ikke glem det, selv om alt til tider kan se mørkt ut. Klem
Chaiemae Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Det er flere inne på donorforumet som har fått eller er i gang med eggdonasjon. Du er velkommen inn dit dersom du ønsker det ellers så er det jo mange på forumet til Ønskebarn. Ønsker deg uansett alt godt videre. Både eggdonasjon og adopsjon er flotte muligheter til å bli foreldre. Klem fra Chaiemae
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 5 år er lenge ja! Skjønner godt du har blitt ekspert da:o) Er det ett barn du har fra før? Godt å høre at du har tatt et valg i forhold til eggdonasjon eller adopsjon, og håper alt ordner seg til det beste for deg! Ønsker deg all lykke videre på ferden og håper du vil fortsette å være her inne og gi gode tips og råd:o)
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Ja kjære rose det er lang tid, hadde alltid håpt at det skulle gå bra. jeg har vært heldig og klart både og en og nå to :-) har jo vært her inne de siste årene også så du kanskje kjenner meg igjen:-) hjertlig velkommen til Island. her er de dyktige og ikke minnst serviceinnstillt, så vil du jo sannsynligvis få egg fra en donor med "gamle norske gener":-) kjenner en som kom fra norge hit klaff ved første forsøk. det er riktignok litt ventetid tror jeg for donoregg for det er mange fra utlandet som begynner å komme. bare spør hvis det er noe du lurer på. nå har vi riktignok flyttet til norge for en stund, men jeg kjenner klinikken der nesten ut og inn etter fire år og ti forsøk. klem
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Hei Rose 5 år??? Du er jammen tøff. Jeg ønsker deg masse lykke til videre. Håper gullegget ditt ligger der ute og bare venter på deg. Stoor lykketilklem fra
Heira☆ Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Heisann Rose! Jeg har ikke vært her inne på en stund, men er det noen jeg husker igjen må det være deg ;o) Jeg ønsker deg/dere masse lykke til videre, og håper virkelig det klaffer for dere til slutt. Masse masse lykke til!! Klem fra meg.
Sarah70-har 2 gull Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Hei, Rose! Ja, det står ikke på innsatsen! :-) Jeg håper nye veier bringer deg barna du ønsker deg!! Jeg skal ha mitt siste Ullevålforsøk til høsten før vi satser videre på Aleris. Mens adopsjonstanken surrer i lillehjernen. Ogg muligheten for kjøpe-egg. Jeg er innstilt på å gå linja ut for å få søsken til gullungen. Det eneste jeg er klar på at jeg ikke vil, er adopsjon av eldre barn. Er for mange eksempler på store relasjonsskader. Men du verden så godt det skal bli den dagen vi er ferdig med fertilitet, barneplaner, sprøyter og sykluser! Tenk å ha sex når man har lyst! Det skal bli greier :-D Lykke til, Rose - og takk for alle innspill her på bim! Håper du stikker innom!
lillebie på`n igjen Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Hei Rose 5 år er lenge- og forstår at du velger å prøve nye metoder nå! Jeg ønsker deg lykke til videre med barneprosjektet- om det blir ED eller Adopsjon- uansett vil du bli mamma du også -Det gjelder bare finne riktige veien som fungerer for deg ) Krysser fingrene for deg ) Stor klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Jeg vennen min.. 5 år ja, vet alt om det. Uff trist dette her men valget er nok riktig.. og jeg vet at dere vil lykkes uansett hvilken vei dere går )))) Får håpe vi får til å treffes en dag nå, litt lettere når prinsen har blitt litt større.. blir jo snart 7 mnd alt. Så skjønner hva du mener med å nyte tiden nå. Blir spennende å følge deg videre.. får vel en sms eller noe vel hvis noe skjer ))) Stooooor klem fra meg.
Søskenhåp adopterer Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Ja, jeg har vel vært 4 år her inne når jeg tenker etter...... med mer eller mindre opphold. Lykke til videre, synes det er et fornuftig og bra valg dere har tatt. :-) Klem fra meg.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 Heia Rose-vennen! Ja, 5 år er laaang tid, men heldigvis har du fått en flott gutt underveis, så årene her på BiM har jo båre frukt også :-) Ønsker deg lykke til videre, og du må bare spørre hvis du lurer på noe mer ang. adopsjon. Fint at du er åpen om ED, for hvis dere får barn på denne måten er det viktig å ikke holde det skjult for barnet. Du blir jo mamma'n til det lille gullet uansett hvem egget kommer fra. Håper du holder meg oppdatert underveis, og at vi sees om ikke så lenge. Klem
frk bulle Skrevet 25. juli 2009 #12 Skrevet 25. juli 2009 Hei Rose-mor! Ville bare ønske deg så mye lykke til videre, uansett hvilken vei du/dere velger! Du har virkelig en stayer-evne av de sjeldne, 5 år er jaggu meg så lang tid! Dette bekrefter bare det jeg alltid tenker-kvinner ER det sterke kjønn når det kommer til stykket! Du har vært en fantastisk støttespiller her inne, med dine fine ord og oppmuntrende væremåte.. Håper du lykkes, hold oss oppdatert,ok?? Stor klem,
Rose69 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2009 Tusen takk for gode ord, jenter. Godt å ha dere :-) (Jeg ser forresten nå at jeg fortsatt er her inne hver dag.hehe..Addicted to BIM..)
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 27. juli 2009 #14 Skrevet 27. juli 2009 Lykke til videre ) Vet dere vil lykkes til slutt - selv om veien dit ikke er staket ut ennå! Med viljen din kan dere gå så langt som du ønsker ) PS. Det er flere som er BIM-avhengige her... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå