VinterSol+2 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 okei, damer. hva er dette for noe?? Tre ganger i dag, når jeg har vært på do, så har jeg kunnet fjerne en slags... tja.. kall det klump, lang slange,, et eller annet, med slim. gjennomsiktig, seigt slim, helt klart, fastere og mer konsistens enn feks utflod.. når slimproppen gikk i første svangerskap, var det lissom en klar klump.. og den kom en gang. Dette var mer, litt mykere (sånn at det ble en lengre... snegle? lissom..) enn slimproppen, men like klar. Dette har altså skjedd tre ganger i dag. (det er ikke sånn at den henger igjen, heller, lissom. det er bare en stor klæsj/tråd/"snegle" med slim, som jeg tørker av, og så er det borte..) Luktfritt, helt gjennomsiktig/klart slim.. jeg er 31 uker på vei. noen som har opplevd lignende og vet hva det er?
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Jeg hadde dette jeg også for noen dager siden, akkurat slik du beskriver det.. Er 31 uker på vei. Men vet ikke hva det er..
2 blå :-) Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Kan være slimproppen.... Da jeg mista den i første sv.skap kom den i flere omganger, kanskje litt som du beskriver (5årsiden). Men det var litt blodspor etter den.
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har faktisk hatt slik flere ganger i svangerskapet og legen mener det bare er en klump utflod... men ja ÆSJ;)
VinterSol+2 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2009 min utflod har nemlig vært svært tynn og rennende(bortsett fra under UVI) og det har den vært både dette og de to tidligere svangerskapene. men om slimproppen har gått nå, så dannes det seg bare en ny en, sant? jeg syns lissom den var MER lik slimproppen enn utflod, nemlig. (skal nevnes at første gangen det kom i dag, var det blandet med sædrester hehe. men jeg har jo da dusjet og vasket meg svæært nøye etter det. og når det da kommer igjen??)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 høres ut som slimproppen, min begynte å gå slik, kom etter hvert "blodstriper" i (lignet på tynne, tynne blodårer) og litt rosa utflod. Ikke sikkert det dannes ny, kan jo hende det nærmer seg fødsel. Men det får vi håpe ikke skjer....! kan jo gå alt fra timer til uker fra den går til fødsel starter. For meg tok det to-tre dager sist. Men du har bare å vente på meg så vi treffer samme dato igjen...!
VinterSol+2 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2009 hehe, vi får nå satse på at det ikke var slimproppen, eller at det danner seg en ny, for jeg har da overhodet ikke planer om å føde enda altså. vel er jeg litt lei, etter å ha gått gravid litt over et år, men babyen er overhodet ikke stor nok tilå komme ut enda. så jeg kniper igjen, og det får du gjøre og! hihi
25 år gammel mamma Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Hei.. Kan kjenne meg igjen, har hatt lignende,men ikke hele tiden. Spesielt hvis jeg har hatt sex så ikke vet jeg,men kan jo bare være utflod blanda med sperm?!?!! Kan være slimproppen også men, det er så vansklig å si for oss som ikke har noen utdannelse innenfor område! Forrige gang gikk slimproppen min samme dag som fødselen var igang,men det var første, kanskje annerledes med flergangsfødene?
ormeynglet Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har hatt det samme flere ganger i denne graviditeten. Ligner litt på eggløsningsslim syns jeg da, men likevel ikke. Har ikke tenkt noe på det egentlig, bortsett fra at det er litt ekkelt. Tror det er helt normalt, er også i uke 31.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå