Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 eggløsning var det som skulle til.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første forsøk -og vi var gravide! :) Er 32 år, og hadde ikke trodd det skulle gå så glatt :)

Skrevet

3pp, men vi jobbet ikke så veldig iherdig for det sånn sett, tok det som d

Skrevet

Ja, det får'n virkelig si! = ) Her skal det innrømmes at eggløsningene var som så som så hva angår regelmessighet, og at vi hadde en tendens til muligens å rote bort sjansene som var. Det gikk uansett fortere enn antatt, og derfor var jeg 8 mnd. på vei da gubben dro til Afghanistan. Han rakk takk og pris hjem til fødselen, men dro igjen da hun var to uker, og der satt jeg med skjegg og brystpumpa i postkassa og måtte svelge stoltheten min som hadde proklamert at det var det enkleste i hele verden å ta seg av en nyfødt liten sak. =) Pfffffffffff...

Skrevet

huff, nei det hørtes ikke videre greit ut må jeg si..Sjeleglad for all hjelpen, og ikke minst støtten, som jeg fikk fra mr gubbelubb de første vanskelige ukene! Når det er sagt, så ble også vi gravide litt fortere enn først antatt- så magen ble en anelse større i bryllupet vårt enn vi kanskje hadde tenkt oss på forhånd hehe! Meeen, jeg fant da en kjole som passet til slutt og var i storform hele sv.skapet- så det ble et flott bryllup allikevel:)

Skrevet

Ble gravid på 2 forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...