Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange eggløsninger tok til før dere var gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 stk. Det gikk over all forventning. Var da 32 år.

Skrevet

1 stk..

Skrevet

2 stk, men gubben var ikke hjemme på første, så egentlig full klaff :-)

Skrevet

1 pp på begge barna mine faktisk, var 30 da første ble unnfanget, og 33 på andremann :)

Skrevet

5 år, 3 ivf-forsøk med tilsammen 7 innsettinger!

Så her var det en etterlengtet gutt som kom.

Skrevet

3-4. Brukte ikke den ene effektivt.

Skrevet

8 stk, så fikk jeg SA i uke 7 el noe sånt og etter det ble jeg gravid igjen på første el, rakk aldrig å få mensen....Men etter SA så begynte jeg å bruke el-tester for å være sikkre på at ikke vi gikk glipp av noen el. Så hvis vi skal prøve på flere skal jeg kjøre på med el-tester med en gang=)

Skrevet

Sånne fra clearblue eller no? Det er jo sikkert lurt, så slipper man å bli skuffet så mange ganger... Vi skal ikke ha ny baby nå altså, men ønsker oss et sent2010 barn, og prøver å finne ut når det er lurt å begynne ;)

Skrevet

Første forsøk:)

Skrevet

Neinåaltså, fru lykkeli!

; ))))

Skrevet

Aldri brukt mer enn et forsøk :)

Skrevet

1 pp på begge. Uten sånn intent aktiv prøving.

Var 23 når jeg ble gravid med første, 25 når jeg ble gravid med andre

Skrevet

Du synes kanskje at det begynner å bli nok selvskryt her? haha- selvsagt klaffet det på første forsøk for oss; jeg er jo både superfertil, supergravid, superføderske (tok jo tross alt BUSSEN inn til føden må vite) OG supermamma- hvis du ikke hadde fått med deg det enda?

ho ho ho ho ho ho ho ho ho! Nei, dra meg baklengs inn i fuglekassa og god natt håhå;)

Skrevet

2, men hadde lange og uregelmessige sykluser, så det tok noen måneder...

Skrevet

Vi prøvde ikke aktivt, men jeg brukte ikke prev. og vi hadde en "vi får se hva som skjer"-holdning.. 8 mnd tok det da! Men så hadde jeg en SA i begynnelsen av januar. Og etter det rakk jeg aldri å få mensen tilbake, så tydeligvis kun 1pp før jeg ble gravid igjen i slutten av januar :D

Skrevet

Fem eggløsninger. Mistet i uke 11. Så satt han på andre forsøk etterpå.

Skrevet

2-3 var det vel.

Så syns det gikk ganske raskt:)

Skrevet

tok 9 mnd føste gangen,hadde en spontanabort,så tok det 3 mnd før jeg ble gravid igjen:) så tok sin tid..

Skrevet

Tok 3 mnd første gangen, men det endte i MA. Når vi begynnte å prøve igjen etter det 2 det 4 eggløsninger før han satt

Skrevet

2, men samboer var ute av byen under første :-)

Skrevet

Gikk på første forsøk. Rett og slett. Sambo var hjemme ett døgn på tre uker, og da klaffet det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...