Wera72 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Har hatt endel mer utflod å etter jeg ble gravid, men i dag var den veldig gul i forhold til før. Har noen andre hatt det samme? Ble nemlig ørlite engstelig ettersom jeg har hatt 2 sa før i år og føler at veien fra gul til brun og så rødt kan være kort hvis dere skjønner..... Er ikke lukt,kløe eller vondter av noe slag.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 dette lurer jeg på å...har hatt en del både hvit og gul utflod.men ikke noe annet....
lille_luna Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har hatt mye av det denna gangen, og alt er helt bra her ;-) Er i dag 18 uker, og var på ul i går. Alt bra med min lille skatt.
meg... Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Det er normalt å ha økt mengde utflod under en graviditet pga økt celleavstøtning i livmoren. Eller noe sånt, har lest det på "uke til uke- oppdatering" flere plasser. Jeg har også mye utflod, alt er ok så langt. Pass bare på at det ikke begynner lukte ille, da kan det være en infeksjon eller sopp og du bør ta kontakt med lege.
Wera72 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2009 Takk for svar jenter. Trenger sikkert ikke bekymre meg. Skal på tidlig ul i morgen og da får jeg forhåpentligvis se et et lite hjerte som banker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå