Gå til innhold

Man tolker og tolker, tolker og tolker......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir alvorlig tullete og gal av dette. Akkurat nå er det bare dette som sviver i hodet mitt. TIl tross for at vi denne pp bare har fått ett forsøk, og hvis suklusen min er som den var før MA i mai, så er det 28 dager og da har jeg EL ca i dag.

Men jeg hadde en feeling om at denne suklusen her ble endel kortere, altså 21-22 dager.

Men jeg stoler altså på feelingen jeg hadde.

SÅ jeg hadde IKM 8 juli, 13 juli fikk jeg det for meg at det var bare til å hoppe i det, for nå skulle noe snart skje. SÅ det gjorde vi.

14 juli reiste jeg ut på jobb. 15 juli så følte jeg at EL var på vei, hadde litt blodig slim på kvelden. (bare noen få dråper) 16 juli på kvelden hadde jeg samme type blodige slim, og samme mengde.

Siden dette så har det vært murringer nederst i magen. Til tider krampefølelse i livmoren. Sexlysten min er heeelt på topp. (den pleier å være ekstrem når jeg er gravid, unnskyld detaljer, men jeg tenker sex veldig mye og ofte når jeg er gravid og det gjør jeg ikke ellers)

Og nå har drømmene begynnt å komme, sære, rare drømmer.

Det kan selvfølgelig være tilfeldigheter, og hadde jeg ikke vært prøver så hadde jeg sannsynligvis ikke tenkt over det.

At jeg føler meg oppblåst i magen i dag kan jo seff være at jeg har EL i dag .....

Men jeg håper så at det er en spire som holder på å klamre seg fast.

Jeg skal forsøke av all min kraft å vente til fredag/lørdag før jeg tester for jeg har bare 2 tester med meg.

Men dette er ikke lett altså........

Noen som har noen gode ord til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noen som har noe oppløftende å si?

Blir nok testing på fredag.......klarer nok ikke vente lenger

Skrevet

skjønner godt hva du mener.. jeg er selv 4 dop.. har ikm onsdag, torsdag eller fredag neste uke (litt varierende syklus så vanskelig å vite helt..). jeg blir helt gal av ventingen. Går hele tiden og kjenner etter, i dag for eksempel så har jeg følt at puppene mine har blitt litt større og at jeg er veldig trøtt og sliten! Men jeg vet jo innerst inne at det er altfor tidlig å kjenne noe.. jeg har også hatt veldig urolige bein i dag (noe jeg forsåvidt ofte har, men da bare på kvelden)!

Skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig..og hvorfor dagene skal gå så sakte?

Skrevet

Vet så godt hvordan du har det. Jeg skal teste meg på lørdag, og dagene går dessverre så utrolig sakte. Klarer ikke tenke på noe annet og jeg vet hvor stor skuffelsen blir om det ikke er noe der. Har også så mange symptomer: veldig ømme bryster, stikking i underlivet, usedvanlig trøtt og oppblåst. Hvis dette ikke er en graviditet tror jeg ikke jeg har mulighet til å merke det før jeg har testet positivt..hehe.. Kan jo hende kroppen min lurer meg.

Skrevet

Håpe dagene setter opp tempoet littegranne....

Holder mulighetene åpne for at vi blir litt lurte når vi er prøvere....

Men håper jo for alles del at vi ikke blir lurte.

Skrevet

Kan man regne IKM 10 dager etter EL.?

Jeg har sett at det er en del som tester det på den 10. dagen. (og noen på den 8. dagen)

Hilsen fra ei som sliiiter med å få tiden til å gå :)

Skrevet

Har lest et sted at tiden mellom EL og IKM er alltid 14 dager, pluss minus en dag:)

Skrevet

Men det går vist an å teste positivt noen dager før IKM, visstnok...

Har sett et par eksempler på det på FF..

Skrevet

Jeg testet meg i kveld, klarte ikke vente helt til lørdag. Etter 2 min så testen negativ ut, selvom jeg syntes jeg kunne skimte en svak strek.. men jeg tenkte at det sikkert bare var noe jeg innbilte meg og kastet testen i søpla. Etter en liten stund tok jeg den opp og da var det en strek der. Veldig tynn strek, men allikevel tydlig. Nå vet jeg ikke helt, tar ingen gleder på forskudd. Kan det bety at jeg er gravid?

Skrevet

Testet nesten i søvne på torsdag, fordi jeg nettopp hadde drømt at jeg testet positivt. Men nei, det var negativt.

Men så var det nå lovlig tidlig jeg testet også.

Nå skal jeg ikke teste før på mandag igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...