vennendin Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Smerter i lysken.. Murring i korsrygg.. Og mensensmerter.. Nå må det vel skje noe snart!!?? Termin om 7 dager..
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 klage klage.. mensmurringer i magen hele formiddagen. Termin i dag. Skjer ingenting.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg og vil klage....4dager over termin...tissa på meg i dag...sendt hjem fra sykehus med 3-4cm åpning....aldri følt meg i bedre form....og ingenting skjer!!! Her blir det vanskelig med meg i hus framover!
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Ånei, tissa du på deg? Kjenner jeg kniper litt ekstra her jeg sitter nå.. hehe:) Skikkelig dumt det ikke var vannet.. Men 3-4 cm åpning er hvertfall bra. Mye mer enn jeg har (men min 1-2 cm som flergangs tydeligvis trasker rundt med).
♥tosmåtroll♥ Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 off...ja, ikke noe kjekt da vi fant ut at det ikke var vannet gitt!! Håper at i natt er natta.:-) tviler litt igrunn, men kan jo alltid håpe!! Går å kniper som en gal jeg nå...og har tatt på meg bind så uhellet ikke skjer igjen!hehe! Nå har jeg opplevd d også!!
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Ikke sant. Er så lett å glemme knipinga, men hver gang noen sier ordet så kniper jeg for harde livet i refleks. rett etter fødsel kneip jeg jo masse selvfølgelig, men så etter noen uker så dabber man liksom litt av igjen.. Skikkelig dumt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå