Gå til innhold

Noen med erfaring: blòdning-menssmerter- 7+5 - hjertelyd

Anbefalte innlegg

Gjest lille fiol
Skrevet

Har hatt litt blódninger i det siste men vi sà hjerte slà pà mandag men siden det sà har bare blòdningene blitt sterkere sammen med menssmertene....

Noen som har opplevd lignende med godt resultat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei lille fiol!

hadde en blødning og mensmurring natt til mandag og trodde jeg mistet. Var hos legen mandagen og hun mente det var blødning fra morkaka og ikke farlig. Hvis morkaka har lagt seg langt nede kan vist dette skje. Tirsdag morgen var jeg på ultralyd å så ett lite hjerte slå, 8+2. Hun så mere grums nedenfor plommesekken og mente det kunne komme mer bold, men det har det ikke gjort. Kansje har det vært to befrukta egg eller kansje er det rester av morkaka som livmora ikke har tatt opp. Har du vært hos legen etterpå? Bestill en privat ultralyd eller forlang å komme inn på poliklinikken! Forferdelig å gå å lure.....Masse lykke til! Skal tenke på deg!

Klem fra meg

Gjest lille fiol
Skrevet

Hei trebarnsmorifebruar

Tusen takk for svar og jeg tror det er det samme som har skjedd med meg. nà har alt roa seg betraktelig og jeg er mye roligere. har en ultralydtime om en dròy uke sà da fàr jeg sett hva det er men jeg er gannske sà sikker pà at jeg fortsatt er gravid :) alt indikerer det!

ha det bra og lykke til til oss!

Skrevet

Så bra! Det er nok samme med deg, er jo omtrent like langt også vi to. Da må du fortelle hvordan det går:) Så snakkes vi nok mer her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...