Gå til innhold

Spørsmål ang Quick Respons eggløsningstest??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige PP brukte jeg CB eggløsningstester og fikk 2 dager med LH stigning. Denne var veldig klar.

I denne PP har jeg brukt Quick respons test... Jeg begynte å teste på dag 10. Dette gjorde jeg med CB testene også. Med CB testene fikk jeg LH stigning på dag 14 og 15...men denne Quick testen synes jeg er vanskelig å tyde... Blir denne rosa streken som kommer opp ved LH stigning like fargeklar som den som kommer først opp??? Usikker... Nå har jeg testet fra dag 10 og brukt opp alle, men usikker på denne streken. Den har vært lys rosa, litt skygge... Hmmm

Erfaring noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Streken skal bli like sterk eller sterkere enn kontroll streken!

Skrevet

Hei:)

Mulig det har noe med hva man er vant med..

Jeg har prøvd å finne el med billigstrimler..og dagen etter at billigstrimmel har vist positivt, tok jg en Quick respons test...

Hele designet til QR sa meg imot, og jg fant ut at det var vanskelig å lese av den (mulig innstilling min var med og påvirket dette)..

Trodde man skulle ha pos.el.test to dager etter hverandre eller noe..ble litt skuffet når testen motarbeidet meg :(

Føler bare at hvis jg hadde testet med billigstrimmel, så ville resultatet vært annerledes :/

Det var min erfaring:)

Skrevet

Hei, har også erfaring med at QR er vanskelig å tyde.

Har tidligere brukt CB, og har ikke hatt problemer med å finne dagen for LH-stigning. Denne prøveperioden hadde jeg en ikke full pakk med CB igjen, og valgte å begynne testingen dag 13. Trodde det skulle holde ut fra erfaringene fra de siste måneder (selv om jeg av og til også har hatt kortere syklus). Frem til dag 17 hadde jeg ikke fått positivt urtlag, og CB-pakken var brukt opp. Hadde en QR pakke liggende fra et apotekbesøk der de bare solgte dette merke. Prøvde denne for første gang dag 18, og ble veldig forvirret av resultatet. Var strekene like sterke eller ikke?? Og prøven skulle bare leses av etter nøyaktig 5 minutter. Etter 7 minutter var strekene like sterke, tor jeg. Men dette kunne vistnok etter bruksanvisningen være et faskt positiv reultat? Tror ikke selv jeg hadde eggløsning så sent i syklusen. Tror heller jeg startet å teste for sent. Nå venter jeg spent på når mensen kommer, i morgen eller fredag trolig dersom jeg startet testingen for sent.

Jeg kjøper i alle fall ikke QR igjen, holder meg til CB som gir klar beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...