Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble trolig uplanlagt gravid med kjæresten min i april, men mistet kort tid etterpå. Er veldig sikker på at det var en SA eller en kjemisk graviditet. Har gått på minipillen hele tiden, men har hendt at jeg har tatt et par litt for sent. Nå er jeg to uker over ikm, har ikke noe særlig symptomer, men begynner å lure litt siden jeg alltid er veldig i rute.. Noen her som har mistet og som har blitt veldig lett gravide etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomer kan komme sent vet jeg. Så da blir det vel løp å kjøp test da:) (er testoman selv) Snakket med en gyn på haukeland om det der, det har ingen sammenheng hvor fort du blir gravid igjen om du har mistet, det er bare en myte- ønskbar tenkning desverre.

Så hvis du er gravid igjen alt er du nok bare heldig:)

Lykke til

Skrevet

Har en gutt på 1,5 fra før og fikk tidlige symptomer med ham. Pleier å være testoman når jeg mistenker noe jeg også, men nå har det liksom ikke slått meg å tro noe sånt.. Skal kjøpe test så for jeg får sjangs. :)

Skal sies at jeg ble veldig lett gravid de forrige to gangene, så kan være det bare er det som har slått til igjen. Men vi får se, mensen er nok rundt hjørnet. :)

Skrevet

Etter en SA så er man EKSTREMT fruktbar å veldig lett for å bli gravid. Men om du går på piller så kanskje dette ødelegger for kroppen din.

Men ta en test for å sjekke. Det er godt mulig..

Skrevet

Ble gravid 8 dager etter jeg mistet. Pleier ikke å få eggløsning før dag 14. Legen sa at kroppen får kickstart etter sa, spesielt hvis det er tdlig. Mistet 5 pluss 5

Skrevet

Herregud, ser jo nå at jeg har skrevet helt feil.. Var 2 dager over ikm, ikke to uker. :P Er 3 dager nå da, fremdeles ingenting..

Takk for svar, blir spennende dette. Tar test ikveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...