miss Big belly Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Lest litt annbefalinger om slimløsende hostesaft i dagene før eggløsning. Men fant ingenting om hvor mye en skulle ta eller hvor mange ganger om dagen.Noen som vet ? Lurer på om noen av dere har prøvd og blitt gravid slik? Leste forresten at en kan få el uten om rytme av sex og/eller av en god orgasme, så da er det vel bare å stå på 3 uker i mnd da jenter:)
LHHR Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Har prøvd en "kur" uten å lykkes. Ta en spiseskje tre ganger om dagen fra mensen slutter til du har EL. Det smaker jo skikkelig "shit", så jeg hadde store problemer med å få det ned. Noen her har vist lykkes med denne kuren, men ikke alle. Men prøv, kanskje du lykkes.
miss Big belly Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 Takk for svar. Får vel prøve den en gang å se. Er på 3 mnd denne el.....Blir gal av å vente på full klaff, har både gravide veninner, en i familien og et par veninner som nettopp har fått.....nå er det bare meg og en veninne igjen, gøy å ha en å prøve sammen med da hvertfall Lykke til denne mnd:)
KnertiMagen Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har ikke prøvd, men gikk til innkjøp av en flaske idag:) Skader ikke å prøve. Også begynte jeg å ta noe som heter Qvinde Dong Quai denne mnd. Og merker at det hjelper på slimet der nede;p Har slitt med lite EL slim, så nå får jeg se:) Noen dager til forventet el nå=) Nå har jo jeg prøvd en stund, så da merker jeg at jeg begynner å bli litt desperat. Prøver alt mulig! hehe:) Har også kjøpt Wild Yam som jeg skal ta etter el.
miss Big belly Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2009 Nei det skader ikke å prøve, hadde vært gøy om det funket. Hvor lenge har du prøvd? vi er på 3 mnd denne gangen, det var da den satt med første mann, så en kan jo håpe
Mortil1snart2<3 Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Hei! Spurte legen min om dette jeg, da lo han godt du gitt! men det er alltids verdt et forsøk, man skal aldri si aldri!
Puppen og lillemor Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 jeg har hørt mange her inne si at de har hatt SA etter å ha brukt solvipect fra TR til IKM.. teorien er vel at slimet blir for gunstig.. slik at svømmere som normalt ikke er levedyktige kommer frem til egget..
KnertiMagen Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Får nå gjøre et forsøk:) Vi har prøvd i 12 mnd nå... Så håper det skjer noe snart.=/ Men prøv den Dong Quai som jeg skrev litt oppe her:) Den funker iallefall for slimet..=D Og mens-plager. Helt gull de tablettene!
♥Axinija♥ Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Ser at det er en her oppe som skriver om flere som har opplevd SA etter bruk av Solvipect...har du reistrert disse tilfellene? Hvor mange er det snakk om? Og ikke minst; er forekomsten av SA blandt "solvipect-brukere" høyere enn hos avholds-kvinner"? Synes man ikke skal komme med slike "påstander" når man ikke kan dokumentere/bevise dette! Jeg begynte med Solvipect idag, i god tro etter utallige råd på mange tråder her inne på forumet....om kvinner som har brukt denne hosesaften, og blitt gravid og født friske barn! Er dette bare humbug da??
Tingeling27 Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 Hei jeg brukte solviepect da jeg ble gravid. det viste seg at gutten vår hadde misdannelser, dødelig navlebrokk og vi måtte ta han vekk i 3 mnd. det viser seg også at mannen har mange hodefeil og få ideelle sædseller etter sædprøver, og jeg mistenker at da jeg brukte solviepect så kan det ha vært en mindre frisk sædcelle som har kommet frem til egget..en som kanskje aldri hadde kommet frem om el slimet hadde vært tykkere.. men dette er bare min teori, men jeg kommer ikke til og bruke dette igjen.... dette tror jeg nok heller aldri blir forsket på så derfor mener jeg det får bli opp til hver enkelt hva de velger å gjøre:)
nicki82 Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Wops... Jeg føler at det begynner å bli mange ting å holde styr på når det gjelder oss som prøvende og fremtidig gravide. Er nok av den mening at hvis det er en liten sjanse for at jeg kan påvirke utviklingen til mitt fremtidige barn i negativ retning, lar jeg være å gjøre det. Jeg har prøvd solvipect (ikke så religiøst som det anbefales) i et par uker sist pp, men nå er jg glad den ikke fungerte på meg. Samboeren min har også stillt seg spørrende til effekten den skulle medbringe, og siden den smaker helt pyyyton, var det god nok grunn til å la være å drikke den Håper det ordner seg for deg Tingeling27..det stakk litt i hjertet mitt når jg leste innlegget ditt!
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 jeg brukte slimløsende hostesaft og grapefrukt juice den mnd jeg ble gravid med min:) vet ikke om det var det som hjalp det eller om det bare var flax, men hadde ikke brukt noe av det de andre pp mine:) så prøv jaffal jenter:)
miss Big belly Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 23. juli 2009 oj det var mangen svar. Da får nok sølvipect flasken min stå pent i fred i skapet å støve ned til neste gang noen er forkjølet..... holder meg hvertfall laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna den..... skumle svar... uff uff.....
Puppen og lillemor Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 Var virkelig ikke meningen å komme med noen påstander uten bevis, skremme noen eller noe slemt i det hele tatt.. Jeg ville bare nevne det fordi jeg fikk svar fra mange som snakket om SA da jeg stilte samme spm her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå