Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg prøvde å få frem mailen til moderator, men jeg har ikke windows mail. Suicidal ung jente anmodes til å begå selvmord: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140407594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Del Skrevet 22. juli 2009 Ekstremt drøyt, og de som har skrevet dette burde utestenges. Men det er nesten sånn at jeg synes at hovedperson her også bør det, rett og slett av hensyn til henne selv. Kan umulig være bra for en psykisk ustabil person å være på et sånt forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunn og Gutta Skrevet 22. juli 2009 #3 Del Skrevet 22. juli 2009 Men skjer det noe med disse innleggene, neida de blir ikke slettet.....tror kanskje det er på tide å sende en e-post til media, så kanskje anonsørene her inne ikke finner dib verdig og reklamere på??!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunn og Gutta Skrevet 22. juli 2009 #4 Del Skrevet 22. juli 2009 Men skjer det noe med disse innleggene, neida de blir ikke slettet.....tror kanskje det er på tide å sende en e-post til media, så kanskje anonsørene her inne ikke finner dib verdig og reklamere på??!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #5 Del Skrevet 23. juli 2009 Mange terapauter ville ha sagt det samme. Når folk kommer med tomme trusseler blir de ofte presset litt for å få frem essensen i problemet. Jeg var ikke den som skrev det og har holdt meg langt unna Ine saken, men jeg syntes det er underlig at noen velger å blotte seg selv så fullstendig som henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå