Gå til innhold

Betaling av barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal for første gang begynne i barnehage i august. Nå lurer jeg litt på det med betaling. Han skal begynne den 12. august. Vil vi få tilsendt fakura fra barnehagen om betaling? Jeg har fått et bankgironummer fra kommunen, men har ikke noe referansenummer (KID-nr). Jeg har lest på kommunes nettsider der det står at man skal forhåndsbehandle, og da begynner det vel å haste litt.? Noen som kan fortelle meg? Betaler vi forresten for hele august når han først begynner den 12. august?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi deg noe svar,men lurer også på dette.. gutten min begynner ikke før 19 aug.

Skrevet

Min begynte i bhg helt i slutten av oktober, og da betalte vi kun for de dagene fra han begynte der, altså en uker eller noe.

Har ikke hørt om forhåndsbetaling på bhg før egentlig, så det kan jeg ikke gi deg noe svar på :)

Skrevet

Gutten min begynner 17.aug, og vi har fått giro fra bydelen.

Skrevet

Det er helt normalt at du skal få en faktura. Du kan jo bare ringe og sjekke dersom du lurer.

Skrevet

mini her i huset begynte i barnehage 15.august i fjor. vi betalte bare for di dagene han var i barnehagen i august. Altså litt redusert regning. Fikk tilsendt faktura i posten. her er betalingsfristen den 20. hver mnd. Da betaler vi for den mnd betalingsfristen er i. Altså vi betaler regningen for hele august, den 20.august.

Ta kontakt med barnehagen gutten din skal begynne i, de vet sikkert hvordan dette skal gjøres for din del :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...