Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Hei Lille prinsessen min er 14 mnd og hun griner og griner...kanskje det er en fase hun går igjennom. Hun gråter ved påkledning, bading, spising og hvis hun ikke får lov til å gjøre det hun vil. Veldig slitsomt og sta, men er veldig glad i henne og klarer ikke alltid å være streng heller. Jeg skal snart begynne å jobbe igjen, og hun skal bli passet av en familiemedlem til hun får en barnehageplass til neste år. Er det flere som har slikt, og når går det over????????? Og de som har det slikt......hva gjør dere hvis folk dere ikke kjenner blir irritert over barnet deres gråter hele tiden??????
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Hei! Jeg har en som veldig sjelden sutrer eller griner. Det er veldig stor forskjell på barn, noen gråter lett mens andre tåler "alt". Hvis jenta di ikke har vært sånn før så kan det hende at det bare er en fase nå. Kanskje hun ikke er helt i form, får tenner eller er litt trøtt? Har dere vært på ferietur, hatt mye besøk eller vært mye på besøk i sommer? Slike ting som er veldig hyggelig kan likevel gjøre de små litt slitne og irritable. De kommer ut av sin vanlige rytme og får mange nye impulser og kan lett bli litt grinete. Hvis andre virker irriterte så synes jeg du skal prøve å ikke bry deg om det. De vet ikke noe om hvorfor ditt barn gråter og burde ikke blande seg oppi det.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Hei! Jenta mi på 16 mnd er akkurat som jenta di. Alt er feil, spising, bleieskift og sier jeg nei til noe er det stor tuting med en gang. Kan hende det er en fase de er kjennom som " min fineste skatt " sier. Men jeg blir veldig frustrert av det ettersom jeg ikke helt vet hvorfor hun er så sutrete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå