25 år gammel mamma Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Hei.. Er andregangs og kan ikke huske at det var sånn med nr. 1.. Kjennes ut som det er slag nedover og nesten "ut", kan jo si det er ganske så ubehaglig og ekkelt!! Og det er da nurket har våken perioder!! Flere med samme erfaring? Litt merklig å kjenne det sånn,men kan godt hende det var sånn med nr.1 også,men man glemmer jo Er 35+2 idag etter UL. Fint om noen har noe å dele
Smarties 06.08.09 Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Har det akkurat likens, og dette er tredje gang, men aldri følt det sånn før.. Nesten så man skulle tro hånda kom ut mella beina.. utrolig ekkelt... Har det ofte nå.. I det siste når jeg har kjent det slik, kan jeg merke det går luft bobbler ned i skjeden.. Nesten så jeg skulle tro jeg har åpning.. Og det er ekkelt...
25 år gammel mamma Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 Ja det er slik det kjennes ut.. Som hånda er på vei ut mellom beina, skikkelig ekkelt er det og litt merklig liksom for man begynner å lure litt da, hvorfor det er sånn om det er åpning som du sier!! Hvor langt på vei er du? Hvor lenge har det vært sånn hos deg?
Smarties 06.08.09 Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Er i uke 39 jeg nå.. Har hatt det slik i nesten en mnd.. Da jeg tok det opp med legen flirte hun bare av meg, hun sa ingentingen.. Skal ta det med jordmor på mandag å høre hva hun sier.. Men vet at sist gang jeg var gravid i samme uke hadde jeg åpning på 2-3 cm..
25 år gammel mamma Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2009 Ja jeg skal på kontroll på mandag på føden og skal høre der da.. Har ikke hatt det så lenge, kanskje snart en ukes tid... Har UL termin 27. aug,men en uke før etter mensen og tror mest på min egen jeg da,siden det stemmer best etter div ting,men skal da høre på føden på mandag, siden jeg mener at det var ikke sånn med nr. 1!! Lykke til på mandag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå