Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Vel, vi leverte den til Kaptein Sabeltann i sommer:) Dette var planlagt i lang tid, og vi har forberedt han godt! Han var helt enig at Sabeltann skulle få de, men jeg antok han ikke skjønte at de da var borte for alltid. Dette er nå tre uker side, og han har bare spurte etter de to ganger - forklarer vi hvor de er, så godtar han det. Eneste er at han har vanskelig for å finne roen når han ligger i senga si og skal sovne. Så for oss gikk det som en drøm:) Mitt råd er å forbered barnet godt på at det snart er slutt på smokken, og fortell hva som skal skje. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Vi "mista" smukkene vi. En etter en. Vi måtte lete mer og mer for å finne smukken om kveldene. En kveld fant vi ingen... Vi "lette" overalt på rommet - og fant dem ikke. Hun slo seg til ro med det. Spurte litt etter smukken i ca en uke etterpå.
Lillenurk No.2 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2009 Takk for lure tips Hvor gamle var barna da dere droppa smokken?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Min blir 3 i august, og vi sluttet i begynnelsen av juli - 2 år og 11 mnd ca. Hilsen første anonym:)
Gemini72 Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Hei Dette fungerte veldig bra for oss: Snakket med om at vi skulle gi alle tyttene til tuttitrollet og da ga tuttitrollet en fin gave tilbake. Fant frem alle tyttene om kvelden og og hang de opp i treet.Dette fikk han være med på og det var stor stas. La seg fint om kvelden og lurte på når tuttitrollet kom med pakken.Vi sa at den kom til å henge på døren når han stod opp neste dag. Neste morgen fikk han ett sjørøverskip og syntes at tuttitrollet var ett fantastisk snilt "troll". Spurte bare etter tyttene to/tre ganger i løpet av de første ukenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå