Gå til innhold

Positiv EL test!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ble el testen positiv! Har brukt pergotime for første gang denne syklusen, og har vært så innmari bekymret for at heller ikke det skulle gi meg el. Har ikke hatt el av meg selv på maaaaange måneder, ikke kommet i rute igjen etter p-pille slutt. De siste dagene har vært rett og slett nervepirrende, er på dag 15 i dag og har altså ikke fått positiv før i dag. Vet at pergo kan forskyve el med noen dager, så er nok det som har skjedd, men jeg har vært så redd for at det ikke skulle komme i det hele tatt!

Dere aner ikke hvor lettet jeg er, endelig får vi en "fear" sjanse vi å! Er fullt klar over at jeg ikke er garantert å bli gravid, men nå har vi ihvertfall muligheten!

Høres vel nesten ut som det er en graviditetstest jeg har fått positivt resultat på, men mange her inne kjenner vel til frustrasjonen over at kroppen ikke fungerer som den skal, og hvor deilig det er når ihvertfall NOE går den veien man ønsker!

Her blir det ihvertfall hopp i høyet så fort mannen kommer hjem fra jobb!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med el :)

Lykke til i kveld da :)

Skrevet

Grattis med positiv el test!!! :D Ekje så nøye ka test det e så lenge me får resultatet me ønske :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...