Gå til innhold

Hvor mangen dager kan el variere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor mangen dagers variasjon det kan være på når cb el-testen slår ut ? Noen som vil dele erfaring ? Hadde trodd den skulle slå ut i går , men det gjorde den ikke , og ikke i dag heller. Er på 13 dag i syklusen i dag , den har variert fra 25-27.....er en svak strek på selve testpinnen, det har det vært i 3 dager..... håper den kommer i morgen-blir GAL av å vente:)

på forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg hadde positiv el-test på dag 15 sist pp. Denne gang på dag 11. Tiden mellom mens og el er vist ikke konstant. Kan vareiere fra syklus til syklus. Men tiden fra el til mens, er vist ganske konstant. Kan variere med 1-2 dgr. Har lest litt;) El kommer nok snart skal du se:)

Skrevet

Takk skal du ha for svar:) Så da er det håp denne mnd også:)Ganske grei side dette, godt å få dele beskymringer og erfaringer med andre kvinner som også prøver. Er nok ikke alt våre kjære menn hverken forstår eller orker høre på ( blir jo gjerne en del vel mangen tanker i hodet på verpesyke damer, he he ) Igjen takk for at du ville dele dine erfaringer med meg :) lykke til denne mnd :)

Skrevet

Det er fortsatt håp ja:) Og ja! Så glad for denne siden. Det kan bli litt mye for mennene å høre på av og til. Mye detaljer;) Vi krysser fingrene for denne pp:):)

Skrevet

ja håper det klaffer :) når jeg begynte å legge ut om eggloøsnings slim så jeg tydelig i øynene hans (selv om han ikke sa noe) at det ikke akkurat var super sexy..... ikke forspill snakk akkurat Hehe......Håper bare egget finner plassen sin vis det klafrfer, var gravid utenfor livmoren noen mnd tilbake.Da er det 10 % sjangs for at det skjer igjen .Typisk at en blir opphengt i de 10 % istedenfor de 90% for at egget finner vei til rett sted.Typisk kvinner tenker jeg:)

Skrevet

Jeg var hos gyn igår. Han så at eggene kunne løsne når som helst. Men jeg hadde neg el. test igår og idag. Han sa også at de ikke var helt sikre, så det beste var å kaste el testene og bare ha jevnt med sex.

Synes selv det er litt rart at han sa eggene kunne løsne når som helst og da få neg. test?? Vet ikke helt hva jeg skal tro på...

Skrevet

Hm. Det var nesten litt kjedelig å høre. Vet jo at de ikke kan være 100 prosent. Men trodde de gikk ann å stole litt på... Håper fortsatt på det jeg;) Til HI: Kjenner meg igjen i det su sier:) Mannen her var ikke så veldig interesert i å høre om el i det hele tatt;) Kan skjønne det litt også. Vel vel. Spennende å høre de neste ukene alle sammen:) Håper på positive tester av alle slag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...