Nordland&hikketrollet=) Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 I dag har jeg bare 50dager igjen, nærmer seg med stormskritt no:) Syns hele svangerskapet har gått utrolig fort. Hvordan er formen no som det nærmer seg jenter?
Marsmammaen:) Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 50 dager igjen i dag (mandag) og formen er på topp=) Småplages en del med masse kynnere, men piff paff... Været er topp og jeg er blitt LITT brun. Bare lykke her=)
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Så bra å høre=) 45 dager på meg i dag, så dagene flyr avgårde. Plages med nattesøvnen, så det blir en del soving på dagtid i rykk og napp. Har en del kynnere, men de er ikke så plagsomme til meg så langt,,,(bank i bordet)
?en til? Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 50 dager jeg også har det ganske bra, men plages litt av kynnere da. kjenner jeg blir rastløs av og til, gleder meg til tulla kommer:)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har 58 dager igjen:) plages litt av smerter i bekkenet og sovn, men ellers alt bra...! gleder meg SINNSYKT til snuppa mi kommer:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå