♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Har prøvd noen ganger med nacho, men når nachoene legges underst med allt fyll oppå, blir de jo myke. Lite godt synes jeg...hmm Noen gode oppskrifter der ute?
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Hm, mine blir ikke myke selv om de ligger nederst? Eller, noen blir det, men de fleste blir sånn halvcrispy og deilige. Hvis du vil ha HELT sprø nachos kan du jo prøve å bare varme nachos, steke kjøtt og ha ost og sånn ved siden av, og bare blande på tallerkenen? Når jeg lager steker jeg kyllingkjøttdeig, har på tacokrydder og liiiittegranne vann (skal bare blande pulveret, ikke bli for vått), heller dette over nachochips, strør over litt løk, litt mais og litt ost, og inn i ovnen på høy varme til osten er sprø og gyllen. Serveres med salat, rømme og salsa. Og avocado i biter. Mumsemat!
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 Takk for tips ellabella..... Tar gjerne imot flere. Er det så få som lager nachos...hmmm
Juliann10 Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Jeg tar en pose med tortilla chips i illfast form, steker kjøttdeig med tacopose/kryddermix og 1 dl vann over..Har dette over chipsene, så noen skeier salsa, mais og deretter masse ost:) Gratineres godt i ovnen..nammm:) Serveres med rømme, salsa, salat..
Tøffe Tøflus Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 mmm, dette hørtes godt ut! blei litt inspirert nå, lurer på om jeg må løpe en tur på butikken før de stenger?
Elinlita Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Hei! Favoritten til min mann er en blanding av nachos med smak av ost og chili (vanlig salt kan li litt kjedelig), kjøttdeig som er kryddret med tacomixen til old el paso og blandet med hakket paprika og løk, så strør vi revet pizzaost på toppen. 200 grader i ovnen midt i ovnen med over og undervarme, til osten har smeltet. Til nachosen har vi rømme, cheddar og salsa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå