Gå til innhold

Hvor lenge positiv test etter SA ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

He!!

Hadde en SA 17.mai, uten utskrapning og to uker senere var jeg hos gynokolog for sjekk. Han så da en eggløsning under oppseiling. Men fikk mensen etter 2 uker.

På sist lørdag testet jeg positivt igjen, fordi jeg følte meg mer gravid enn at mensen skulle komme.

Begynte plutselig å tenke på om testen kan være falsk positiv???

Noen som vet ?

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på, og det henger nok sammen med hvr langt du var kommet, men om du hadde utskrapning i mai vil jeg tror du er gravid nå - det henger neppe igjen hcg så lenge etterpå. Har hørt man kan teste positivt i fem uker uten å være gravid.

Jeg hadde utskrapning dagen etter sa i uke 13+6. Sluttet å blø fem dager etter. Fikk noe som jeg ikke var sikker på om var mens eller festeblødning noen dager etter jeg og mannen min hadde sex igjen for første gang etter sa. Testet positiv to uker senere og følte meg gravid - vondt i ryggen, hodepine, øm, de tegnene jeg hadde på graviditeten som gikk bra før jeg hadde sa. Men nå har jeg testet negativt en uke senere, og tegnene er ikke der annet enn mensmurring - så om jeg fortsatt ikke tester gravid om en uke er jeg nok ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...