Gå til innhold

Overaktig bebi? Kommer den snart? Eller???...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 53 dager igjen til terminen.. Er i uke 33.

Ho lille inni magen vrir seg fram å tilbake så magen blir helt skev, sånn at det føles som ho bare ligger på den ene sia.. kanskje det er det ho gjør.. Det blir liksom mer å mer.. Magen blir først steinhard.. Ho sparker å sparker.. Så føles det som ho legger seg over på den andre sia.. Ho er skikkelig "aktiv" der inne. På lørdag så sparka ho i ett, fra kl 11 på morran til etter 9 på kvelden.

Massevis av kynnere.. Og tror jeg har fått noen småe rier?

Er min første gang så vet ikke om det er rier =/

Men hvis det er det så har jeg hatt det 5 ganger på 2 dager..

Selv håper jeg ho kommer snart, men vet ikke om det er for tidlig å sitte å vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel litt tidlig å begynne å vente enda. Da blir tida lang. Jeg er i uke 32 med min 3. Her er det også veldig aktivitet om dagen å masse ubehagelige kynnere. Men det hadde jeg sist også. Skal love deg at du kjenner forskjellen på rier å kynnere. For rier gjør VONDT!

Du bør nok smøre deg med tolmodighet i noen uker til.

Lykke til. =)

Skrevet

Okei=)

Tusen takk for svar..

Skrevet

Det er tidlig ja, og ikke helt heldig heller om hun skulle komme nå. Vent noen uker til, dere. Da er hun både sterkere og mer moden i forhold til å kunne puste selv og sånn. (Som om man kan bestemme seg for noe slikt da, hehe :-)

Masse aktivitet er vanlig også her i gården, det tar enda noen uker før det blir såppas treangt der inne at det hemmer bevegelsene deres noe særlig - de nyter det lille de har av plass før de må krølle seg sammen mot slutten, tror jeg.

Prøv å nyt den siste tiden!

Gå på kino så ofte du kan, gå på kafe i ro og mak, nyt middager i ditt eget tempo, besøk venner, dusj leeenge, ta et bad, sov så lenge du vil - det kan bli mange år til neste gang! ;-)

Skrevet

Synes det du beskriver høres veldig vanlig ut jeg.

Aaaaalt for tidlig å håpe hun kommer snart nå! Hun er jo ikke på langt nær klar for det så prøv heller å håpe at hun holder seg der inne i hvertfall 4 uker til :)

Har vært drittlei siden uke 30 jeg også, så vet hvor tungt det er å gå å vente, men tviler på det blir mye enklere med en pramatur baby født i uke 33!

Skrevet

hehe sånn har mi holdt på i flere mnd.... Så ville ikke satt meg ned å venta riktig enda :) Nyt heller tiden som er igjen, selv om det ikke alltid er like lett med mye kynnere og en "speeda turner" i magen :P

Skrevet

Sånn er det her og :) Er også i uke 33 (49 dager til termin) og de siste 2 dagene spesielt har det vært mye kynnere og bevegelse omtrent hele dagen. Tenker ikke at babyen kommer, men at kroppen min begynner å gjøre seg mer og mer klar for det som skal skje. Mye kynnere (men ikke for mange!) er jo kroppens måte å gjøre seg klar på, og har hørt at har man godt med kynnere de siste ukene så er kroppen mer klar når det først setter i gang?

Jeg kan ikke svare deg på om du har hatt rier, men som de andre her inne sier så er det som oftest ikke noen TVIL om når riene først kommer. Det er vel mest sannsynlig bare kraftige kynnere? Når har du neste kontroll hos jordmor da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...