Gå til innhold

Sukk!

Bringebærmamma 160611

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neeei! Nå kom mensen.

Hadde vel egentlig ikke regnet med å få klaff på 1pp, da vi hadde 6pp da vi ble gravide sist. Men man har jo alltid et håp............ og da blir man så forferdelig skuffet alikevel :-(

Trist nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff :(

Jeg går selv her og håper at mensen ikke skal komme. Er en dag eller to over tiden, men siden det har vært litt mye styr og stell i det siste forventer jeg ikke at den skal være helt på tiden så jeg har vel mine tvil...Men krysser fingrene da, for vi er så klaaaar!

Lykke til videre!

Skrevet

..sitter selv med kalender der jeg teller ned til min IKM...

Føler med deg. Til lykke i den nye pp'en!!!!!

Sender en trøstende klem*krysser fingre*

Skrevet

Skjønner deg godt, og det er lov å bli skuffet. Vi ble gravide i 2 pp sist, er nå på tampen av 2 pp og med negative tester. Skuffet jeg også. Men det er bare å ruste seg opp til neste pp, jeg har bestilt pre-seed og håper det gjør susen.

Unn deg noe godt nå da, så tar vi fatt på neste pp med godt mot!

Skrevet

Bler hvertfall mye mer lei meg enn det jeg først hadde trodd at jeg ville bli om det ikke gikk.

Er også litt redd at det vil gå ca 2 mnd til vi kan prøve igjen. Tror neste EL kommer midt under et bryllupp vi skal i. Der skal vi sove på rom sammen med andre, og det er planer fra morgen til kveld. Huff, ja ja, gleder meg hvertfall til bryllupp, og så får vi se om vi får stikket oss bort noen minutter, he he.

Skrevet

Hei du :)

Hadde ikke latt det stoppe meg.Er jo div rom som går ann å få 10 min privatliv på..... nå er ikke jeg typen som liker sex på wc, men hadde jeg hatt el måtte nok min kjære værsegod dratt ned buksen :) Kansje de har solarium på hotellet, det duger jo i nøden .Eller snik dere opp på rommet midt under festen, blir jo litt ekstra spenning av slikt også :)

Du må ha lykke til, så får vi håpe dere finner et lurt sted:)

Skrevet

Likte litt den der med å snike seg unna under festen, he he. For se hva vi får til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...