Gå til innhold

Erfaringer med emmaljunga city cross?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er veldig fornøyd med vår, med unntak av selene i sportsvogna (se annet innlegg). Men jeg tror nesten det må være en løsning på det problemet, kan ikke tro at selene skal være så ubrukelige som jeg syns de er...

Vi hadde city bag også, og den var jeg helt 100% fornøyd med. Vi brukte den de 4 første mnd, da begynte den å bli litt kort (lang baby).

Jeg er veldig fornøyd med min citycross.

Har quadroliften også, og den kan anbefales, veldig god bag, som kan "bygges ned" gradvis når han skulle over i sportsdelen.

Vogna er ekstremt lett, noe som var viktig for meg som må bære den ned under kjellertrappa, og nå med en 7mnd gammel baby på armen er jeg veldig glad for at den veier så lite!

Lett å slå sammen og lett å få inn og ut av bil også ;-)

Jeg har ikke dårlig erfaring med selene som jeg ser flere har, synes de fungerer helt fint.

Vendbar sittedel -det var ekstremt viktig for meg, jeg har en stor gutt som begynte med sit-ups da han var 5 mnd, og jeg måtte spenne han fast. Hadde jeg ikke hatt vendbar sittedel, hadde jeg måttet vende han fra meg ved 5 mnd, får panikk bare ved tanken. ALTFOR tidlig synes jeg.

Har i tillegg en laaaang gutt, og ser at jeg ennå har utrolig god plass i vogna= varer ut vognperioden;-)

I tillegg er det vldig god plass i handlekurven under, som er lett tilgjengelig. Blir liksom aldri fullt under der- veldig praktisk.

Integrert myggnett- veldig praktisk.

Oppsummert: en veldig god lett vogn. God å trille over brøytekanter og på grus og asfalt. Har prøvd det meste og kommet fram overalt.

Er det noe mer du lurer på om vogna, er det bare å spørre.

Hilsen Cand. citycross hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...