Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naa har jeg holdt paa en uke med maserer kynnere stikkinger og vondter overalt. 5 dager over termin i dag. Prover aa faa gjort noe fornuftig med dagene, men tor liksom ikke dra for langt hjemmefra. Ikke kan jeg kjore bil lenger heller, og sambo har ikke lappen. Ringte til foden for raad, men det er liksom ikke saa mye aa gjore annet enn aa vente. Er 1. gangs saa med mitt hell har jeg sikkert ikke modnet noe saerlig paa denne tiden heller. Prover aa gaa masse paa tur, prover a ha sex hver dag, men det har blitt for ubehaglig for meg naa... De ringer fra jobben til sambo hver dag for han skal dra og spor om han kommer i dag, om det har blitt no baby av dette liksom, og det blir det jo aldri. Han tok seg fri for to dager siden da jeg ikke klarte aa overskue aa vaere aleine. Nei. Baby kommer nok naar han kommer, men synes godt han kan komme snart. Han virker dessuten enorm. Magen er helt gigant. Da har jeg klaget fra meg. Liker ikke saa godt aa klage til familie og venner (selv om sambo faar hore en del da) saa det er litt deilig aa faa ut trykket paa internetten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja han kommer nok når han er klar.

er lov til å klage litt.

er selv 2 dager over termin.

lykke til!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...