Gå til innhold

lei av hello kitty....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det allerede før jenta mi har begynt å bry seg om den engang!

Katten er søt den, mye bedre enn allverdens dødningshoder og frekke tekster på barneklærne. Men nå synes jeg det har vært hello kitty på jenteklærne så utrolig lenge. Kan de ikke skifte til en annen figur snart da?

Det er jo fritt valg om man skal kjøpe noe med hello kitty på eller ikke, men skal man f.eks handle på HM så er det h.k på det aller meste fra innerst til ytterst. Og får snuppa noe tøy i gave så er det iallefall h.k på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg synes heller ikke noe om Hello Kitty. Litt er greit, men det har dominert alt av jenteklær på HM lenge nå synes jeg. Siste året har jeg handlet på Lindex til snuppa for det meste. Synes de har masse fint der. Det er masse spreke farger og mønstre uten spesielle figurer på. Det er jo ikke dyrere der en på HM heller.

Skrevet

Det er jo veldig mange andre butikkkjeder enn H&M - og så vidt jeg vet så er det kun de som har denne katta på alt av klær.

Når det er sagt, så synes jeg ikke noe om det katteansiktet selv, og i bhg til eldste kaller de bare jentene for Kitty. Det sier jo litt.

Selv liker jeg barneklær med klare farger, i nøytralt design - uten trykk- til barnehagebruk - og litt gammeldags stil uten stykk og stæsj til "pent" Det er skikkelig vrient å finne....

Skrevet

Enig at det er mye h.k. Et tips kan jo være og kikke litt på nettbutikkene for barneklær. Er utallige av de og ofte rimelige priser på mange av klærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...