Gå til innhold

Sterkere EL smerter etter SA? Vanlig?

CEH

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ble gravid på første forsøk, men hadde dessverre en SA i 5-6 uke.

Har ikke vært hos legen etterpå, men virket som om kroppen ordnet opp selv. Alle graviditetssymptomene forsvant over natten ( hadde mange!), blødde kraftig noen få dager før det kom ut en større "slimklump" ( beklager detaljer).

Har hatt 1 vanlig menstruasjon etter SA`en, virket som om syklusen forble den samme som før jeg ble gravid.

Nå er jeg et par dager over EL og har hatt kraftige magesmerter/ verk/ stikninger, spesielt på høyre side. Har også hatt veldig vondt bak på ryggen på samme side, uten at jeg vet om dette har noen sammenheng.

Har kjent EL tidligere, men aldri i nærheten av så kraftige smerter som nå. Er det andre som har opplevd sterkere EL vondt etter SA? Eller er det noe jeg bør sjekke ut?

Prøver å bli gravid igjen og har jo et minihåp om at det kan være egget som festes eller noe, men vet jo at det er helt urealistisk så kort tid etter EL: Kjente når egget festet seg sist og det var kun ett enkelt kraftig stikk, ikke så mye verk som jeg har nå.

Håper noen andre kan svare/ dele erfaringer, er litt bekymret for hva dette kan være.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...