Blomsterenglene Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 For dere som ikke har fra før av da så klart! Jeg har funnet masse jeg har lyst på på nøstebarn. Men vet liksom ikke helt når jeg burde kjøpe inn med tanke på str osv. Hvor kjøper dere ull tøy hen?
Sjefsmegga Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Snubler jeg over gode tilbud så kjøper jeg gjerne det i juli for den del jeg, men jeg går ikke så veldig hardt ut å leter. Vanligvis handler jeg det utpå høsten en gang. Kjøper alltid så de har litt å vokse i.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har faktisk vært veldig fornøyd med ulltøyet til cubus.. Generelt er jo ikke ulltøy så veldig dyrt så jeg kjøper det når jeg trenger det
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har alltid pleid å kjøpe til halv pris ved sesong slutt - men i år fikk jeg bare tak i til minstemann. Han har nok til hele vinteren i Devold (den med flere lag) og HH. Til eldstemann kommer jeg vel til å kjøpe det i september en gang.
LivetErEnLek Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Ulltøy er dyrt og når man har to små og har en forkjærlighet til nøstebarn som jeg, så er et greit å fordele utgiftene litt. Så jeg kjøper litt nå og litt da, har allerede klart 3 nye skift ullundertøy til den begge i skapet :-)
___ Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Kjøper det enten på salg om våren eller når det begynner å bli kaldt slik at vi trenger det. Cubus sit fungerer helt fint. Det er ikke dyrt heller så det betyr ikke såmye når vi handler.
Gjest En vakker gutt på tre år Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har kjøpt på sparkjøp til gutten min hver vinter...billig og han har vært god og varm og fornøyd i det. Kvaliteten synes jeg har vært god. Jeg har faktisk pleid å kjøpe nå på sommeren jeg. Da er det fullt utvalg i farger og størrelser, så kjøper jeg heller littegrann for stort så han har litt i vokse i utover vinteren, pluss at det krymper ofte litt i vask.
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Når det blir kaldt..? Tar jo ikke mer enn en time på shopping å kjøpe det man trenger i første omgang ;-)
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Ulltøy er ikke så veldig dyrt. Nøstebarn, derimot, er dyrt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 skal på sparkjøp til uka for å handle inn til siste barnehageår.
Ajam Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 Kjøper inn når jeg kommer over gode tilbud. Kjøpte også en del på salg etter vinteren.
flypapir Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Jeg kjøper det når jeg kommer over det på salg, slik som idag:) Masse Joha og name it ullundertøy på halv pris; Jippi!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 22. juli 2009 #14 Skrevet 22. juli 2009 Kjøper når det trengs jeg også
AO3 Skrevet 22. juli 2009 #15 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har kjøpt inn ulltøy lenge, jeg... Jeg kjøpte mye på salg i vår (MASSE penger å spare der!), og har hatt shoppingmaniagalskapsrunde på Nøstebarn. Jeg har aldri brukt noen av klærne deres før, men jeg synes plaggene jeg har kjøpt nå er kjempefine, så jeg gleder meg til å teste ut dem. I tillegg har vi akkurat arvet så mye ullklær at jeg i grunnen kunne spart meg å kjøpe inn noe som helst... Men det er jo artig å ha noen "egne" klær også, og ikke bare arve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå